نماینده ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

فتنه‌گری با نام آل‌سعود عجین شده است

نماینده ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فتنه‌گری و اختلاف‌افکنی بین کشورهای منطقه با نام آل‌سعود عجین شده و این موضوع برای همه مردم روشن است.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۰۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع نفوذ و انتخابات، اظهار داشت: دشمن دشمن است و هیچ‌گاه دست از فتنه‌گری و ضربه زدن به ما بر نمی‌دارد.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه دشمن هیچ‌وقت با ما دوست نخواهد شد، تصریح کرد: دشمن در زمان‌های مختلف دشمنی‌های خود را به طرق مختلف ظاهر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار بدنبال این است که اهداف خود را بر جامعه ایران اسلامی پیاده کند، ادامه داد: نابودی  تشیع، جامعه اسلامی و ایران اسلامی هدف اصلی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه مردم ایران از انقلاب تا به حال به ولایت فقیه و قانون حاکم بر کشور تا پای جان پایبند بوده‌اند، افزود: با حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف پوزه دشمن به خاک مالیده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حربه‌های دشمن در مقابله با نظام و مردم ایران اسلامی تا به حال به خوبی خنثی شده، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب دشمن سعی در نفوذ عرصه‌های مختلف نظام دشته و حال حاضر این بحث جدیدی نیست.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه دشمن در زمان‌های مختلف برخی حزب‌های سیاسی اغفال و مرعوب خود کرده است، تصریح کرد: با توجه به موقعیت ایران دشمن سعی دارد در خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، رهبریت و مدیریت آینده ایران نفوذ کرده و آنها را دچار انحطاط و انحراف نماید.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند راه نفوذ دشمن به خبرگان رهبری را هموار ‌کنند، یادآور شد: درایت مقام معظم رهبری نظام و انقلاب را صیانت کرده و ادامه این راه نیز با حضور آگاهانه مردم حفظ خواهد شد.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه فتنه‌گری و اختلاف‌افکنی بین کشورهای  منطقه با نام آل‌سعود عجین شده و این موضوع برای همه مردم روشن است، گفت: فتنه‌گری‌های آل‌سعود در منطقه راهی به نابودی آنها در آینده نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات