حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با بسیج:

اصلاح طلبان مورد اقبال آمریکا هستند

حمیدرضا حاجی بابایی: امروز ما هم تحریم سقوط قیمت نفت را داریم هم تحریم کاهش فروش نفت را داریم و هم تحریم های گذشته هنوز پابرجا هستند در صورتی که قرار بود پس از برجام این تحریم ها از بین برود که این اتفاق نیفتاد و هر روزه به تحریم های ما اضافه می شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۹۵۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: آمریکا به نبودن نظام جمهوری اسلامی و استحاله آن فکر می کند و کف خواسته آنها این است که بتوانند در انتخابات تاثیر گذار باشند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: خواسته آمریکا در انتخابات آتی ایران این است که اصلاح طلبان پیروز شوند و این کاملا مشخص است و هر کسی که از اصول نظام دورتر باشد بیشتر مورد اقبال آمریکایی ها است.

وی تصریح کرد: سقف خواسته آمریکا نبودن نظام جمهوری اسلامی است؛ شما ببینید که پس از برجام هم ما بارها توسط آمریکا تحریم شده ایم. در گذشته سانتریفیوژهای ما به سرعت می چرخید اما شاهد آن بودیم که 800 هزار بشکه نفت را صادر می کردیم و هر بشکه 100 دلاری بود و تحریم هم بودیم اما امروز قرار بود که تحریم ها برداشته شود تا مشکلات اقتصادی ما حل شود اما می بینیم که این اتفاق نیفتاده است.

حاجی بابایی با اشاره به تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران بیشتر از تحریم هایی که در گذشته علیه ایران اعمال می شد تاثیر گذار بوده است.

وی افزود: امروز ما هم تحریم سقوط قیمت نفت را داریم هم تحریم کاهش فروش نفت را داریم و هم تحریم های گذشته هنوز پابرجا هستند در صورتی که قرار بود پس از برجام این تحریم ها از بین برود که این اتفاق نیفتاد و هر روزه به تحریم های ما اضافه می شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار