خبرگزاری بسیج: مردم غیور و انقلابی شهرستان ری در محکومیت اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان به دست آل سعود در میدان شهرری تجمع اعتراض آمیز برگزار می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۰۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هادی بادلی، دبیر همایش گرامیداشت شهادت آیت الله نمر با اشاره به برگزاری تجمع‌های مختلف در محکومیت اعدام شیخ نمر در سراسر ایران و جهان،‌ خاطرنشان کرد: تجمع محکومیت اقدام آل سعود در شهرستان ری نیز از ساعت 14 تا 16 فردا چهارشنبه شانزدهم دی ماه با حضور جمع کثیری از خانواده های شهدا، بسیجیان، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در میدان شهرری برگزار می شود و حجت الاسلام والمسلمین مروج، امام جمعه شهر اندیشه نیز در این گردهمایی به سخنرانی خواهد پرداخت.

بادلی با اشاره به اینکه پادشاهان عربستان، مزدور و دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، خاطر نشان کرد: آنان لیاقت تولیت خانه خدا و سرزمین وحی را ندارند.

وی افزود: آل سعود وابسته به آل یهود بارها بی کفایتی خود را در برگزاری مراسم حج به اثبات رسانده اند و در مراسم حج امسال بیش از 7 هزار نفر از مسلمانان را در منا به شهادت رساندند و به جای عبرت گرفتن و جبران اشتباهات خود، فاجعه دیگری را رقم زدند، اما تکرار این اشتباهات پایان حکومت ننگین و خود فروخته آنها را نزدیک تر می کند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، آل سعود جنایتکار پاسخ سختی در ازای این رفتار غیر سیاسی خود دریافت خواهند کرد.

بادلی افزود: درراستای محکومیت جنایات های آل یهود، با همکاری بسیج شب گذشته نیز مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر در همه مساجد شهرری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حکام آل سعود دست‌نشانده‌های آمریکا هستند، تصریح کرد: مشاور عربستان زیر سایه قدرت آمریکا اظهارات کودکانه ای کرده و گفته است بلایی به سر ملت ایران می آوریم که در عربستان گدایی کنند؛ این در حالی است که آنها زندگی و ادامه حکومت خود را وام دار غرب هستند و حکومت پادشاهی خود را از آمریکا گدایی می کنند و اگر آمریکا و همدستانش یک لحظه دست از حمایت آنها بردارند، فقط اشاره خود مردم عربستان آنها را مانند گردبادی در هم خواهد پیچید.

بادلی تاکید کرد: پادشاهان عربستان قدرتی پوشالی هستند، هرچند که قدرتی هم نیستند، اما با این حال سران خود فروخته کشورهای عربی امارات، بحرین و قطر را برای قطع همکاری با ایران با خود همراه کرده اند، این در حالی است که ایران نیازی به برقراری ارتباط با آنها ندارد؛ ایران در هم کوبنده گروه تروریستی – تکفیری داعش در منطقه بوده، در حالی که عربستان حامی داعش و گروه های تروریستی بوده و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: آتش این جنایت ها بزودی دامان خودشان را خواهد گرفت.

 

 

 

ارسال نظرات