امام جمعه خارگ:

سکوت سردمداران حقوق بشر، مهر تایید مجدد بر حمایت‌های این نهاد از حامیان تروریست

امام جمعه جزیره خارگ در پی اقدام دولت آل سعود مبنی بر اعدام آیت الله النمر گفت: سکوت و عدم اقدام جدی سردمداران حقوق بشر در رابطه با این موضوع، که در تمامی این سال‌ها تنها نامی از آن‌ها بر سر زبان‌ها بوده، و در برخی مواقع حتی دست در دست خونخواران و ظالمان گذاشته است، مجدداً مهر تاییدی بر حمایت‌های این نهاد از حامیان تروریست خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۰۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸





 


به گزارش "خبرگزاری بسیج از جزیره خارگ؛ حجت‌الاسلام موسی کمالی در جمع مردم خارگ اظهار کرد: اقدام آل‌سعود در اعدام رهبر شیعیان عربستان، آیت‌الله النمر، عملی بدون فکر بوده است که قطعاً دامن آل‌سعود را خواهد گرفت و ان‌شاءالله به زودی، با نابودی این رژیم، از این عمل خود پشیمان می‌شود.

وی عنوان کرد: حرکات اخیر آل‌سعود، در کنار سایر کشتارها و تفرقه‌اندازی‌های وی در منطقه، پازل‌هایی است که نابودی آل‌سعود را رقم خواهد زد و این اعمال نسنجیده، به آشکار شدن چهره پلید این رژیم به جهانیان کمک خواهد کرد.

امام جمعه جزیره خارگ با محکوم کردن این عمل تصریح کرد: سکوت و عدم اقدام جدی سردمداران حقوق بشر در رابطه با این موضوع، که در تمامی این سال‌ها تنها نامی از آن‌ها بر سر زبان‌ها بوده، و در برخی مواقع حتی دست در دست خونخواران و ظالمان گذاشته است، مجدداً مهر تاییدی بر حمایت‌های این نهاد از حامیان تروریست خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها شیعیان بلکه تمامی مسلمانان جهان، در مقابله با این اقدام دولت وهابی آل سعود باید بپاخیزند و جواب دندان شکنی به آنان بدهند.و ان‌شاءالله از خون این شهید بزرگ، انقلابی در راستای سرنگونی دولت آل‌سعود خواهد رویید.

 

ارسال نظرات