در مراسم گرامیداشت "شیخ نمر"

آل سعود به یزید زمان معروف شده است

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: عربستان بدون شک در حال اجرایی کردن نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل با ظاهر اسلام است و به یزید زمان معروف شده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۷۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴




 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مراسم گرامیداشت "شیخ نمر الباقر نمر" با حضور حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان، خانواده معظم شهدا، نیروهای مردمی بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در شهر بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر ضمن محکومیت اقدام وحشیانه آل سعود گفت: در قرآن کریم همیشه مصاف حق علیه باطل پایان‌ناپذیر و در مقابل یکدیگر بوده‌اند که خداوند تقدم را به‌حق می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر اظهار کرد: جبهه حق شاید در برخی امور خانه‌نشین باشد اما همیشه ماندگار است ولی جبهه باطل هرچند مدتی بر قدرت باشد اما از بین خواهد رفت.

این مدرس حوزه علمیه افزود: این شیخ و عالم مبارز هرچند مدتی در زندان بود و مظلومانه به شهادت رسید، اما حق و حقانیت باقی خواهد ماند و خون این شهید به‌سرعت عمل و دامن آل سعود را خواهد گرفت.

این مبلغ دینی بیان کرد: شجاعت، به جان خریدن شهادت و از میدان بیرون نرفتن از خصوصیات علمای شیعه است که شیخ نمر با این خصوصیات اولین کسی بود که خواسته‌های شیعه را با حاکمان سعودی مطرح کرد.

جمالی تصریح کرد: شیخ نمر به دلیل اینکه آگاهی کامل به زمان داشت می‌فرمود آل سعود وهابیت را برای اختلاف بین مسلمانان ایجاد کرد تا بتواند ثروت‌های شیعیان را غارت کند.

این کارشناس دینی عنوان کرد: عربستان بازیچه دست آمریکا و اسرائیل است و اگر روزی غرب اقدامی می‌خواست در منطقه انجام دهد همین اقدامات امروز آل سعود بود.

 

وی ابراز کرد: عربستان بدون شک در حال اجرایی کردن نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل با ظاهر اسلام است و به یزید زمان معروف شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر اذعان کرد: مسلمانان آگاه و هوشیار هستند و می‌دانند که وهابیت دشمن مشترک شیعه و سنی هستند.

این مبلغ دینی خاطرنشان کرد: آل سعود شکست‌ها را پذیرفته و در حال پوشاندن شکست‌های پی‌درپی خود است.

این مدرس حوزه علمیه تأکید کرد: آل سعود سیاست اختلاف بین مسلمانان را کنار نگذاشته و می‌خواهد با به شهادت رساندن این شیخ بزرگ زمینه اختلاف را گسترده کند.

در پایان این مراسم مردم بوشهر با محکومیت جنایت آل سعود ندای مرگ بر آل سعود، آل سعود جیره‌خور آمریکا است، مرگ بر آل سعود خائن را مردادند./انتهای پیام

ارسال نظرات