در پی جنایات اخیر دولت عربستان سعودی

جامعه مداحان بسیجی کشور بیانیه صادر کرد

بسیج مداحان: جامعه مداحان بسیجی کشور در محکومیت اعدام عالم ربانی و دانشمند فرزانه شیخ باقر النمر (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۰۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، جامعه مداحان بسیجی کشور در محکومیت اعدام عالم ربانی و دانشمند فرزانه شیخ باقر النمر (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

یک بار دیگر ایادی خبیث و منفور استکبار جهانی و دستان آلوده و پشت پرده صهیونیست بین الملل که امروزه به عنوان حاکمان فاسد آل سعود بر شبه جزیره عربستان حکومت می‌کنند، جنایتی اسفناک و ظالمانه آفرید و بر پیکر زخم خورده جهان اسلام ثلمه‌ای جبران ناپذیر وارد آورد.

وهابیت جنایتکار و رژیم منحوس و کودک کش آل سعود که در پرونده سیاه اخیر خود جنایاتی هم‌چون کشتار مظلومانه زنان و کودکان یمن، حمایت همه جانبه از رژیم سفاک آل خلیفه در بحرین، حمایت تمام قد از تروریست‌های داعش و القاعده در عراق و سوریه و هم‌چنین فاجعه منا را ثبت کرده است، در اقدامی عجیب و بهت‌آور، عالم مجاهد و مبارز نستوه و دلداده مکتب اهل بیت (ع) عصمت و طهارت، شیخ باقر النمر (ره) را پس از چندین سال زندان و شکنجه، اعدام و به شهادت می‌رساند.

شیخ باقر النمر که با تآسی از سیره نبوی و خط مشی عترت و اهل بیت نبی مکرم اسلام، به روشنگری و افشاگری علیه ظالمان و طاغوت حاکم بر عربستان، بدون هیچ واهمه‌ای و با شجاعت خیره کننده بر خائنان حرمین شریفین یعنی آل سعود منحوس می‌تاخت و زبان و کلام او به سان شمشیری بر فرق آل سعود و آل سلمان‌ها فرود می‌آمد و در امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از مولایش اباعبدالله الحسین (ع) تا پای جان ایستادگی کرد، اکنون با حکم اعدام دادگاه حکومت خود فروخته آل سعود، به شهادت رسیده و در جوار رحمت الهی آرمیده است.

امروز روز عزای اسلام است، عزای شیعه و سنی، روز عزای هر انسان آزاده و با وجدانی است که ددمنشی رژیم منحوس آل سعود را در فجایع مختلف منطقه نظاره گر است. رژیمی که به فرموده مقام معظم رهبری «اگر امروز با آن‌ها مدارا می‌شود به حکم رأفت و حرمت برادری است و اگر روزی قرار باشد برخوردی با آنان صورت گیرد بسیار خشن خواهد بود.

سازمان بسیج مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) و مادحین بسیجی ضمن محکومیت شدید اعدام این عالم و فرزانه و پیرو راستین اهل بیت (ع) و احیاگر فرهنگ ابوذرها و عمارها و ... شیخ باقر النمر، شهادت این اسوه روشنگری را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علمای ربانی و به‌ویژه شیعیان و محبین اهل بیت (ع) در سراسر جهان تسلیت عرض می‌کند. ان شاء الله با نابودی آل سعود که به فرموده امام راحل پس از کشتار مظلومانه حاجیان در سال 66، «اگر از گناه آمریکا و اسرائیل بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، و با ظهور مولایمان اباصالح المهدی (عج) حرمین شریفین را از لوث وجود نمرودیان وهابی و صهیونیست پاک خواهیم نمود و دنیای اسلام در آن روز بیش از پیش در سایه‌سار مکتب اسلام و پرچم محبت و مودت اهل بیت (ع) گردهم خواهند آمد و سرود وحدت سر خواهند داد.

آل سعود که نه بلکه آل یهود و آل سلمان بدانند با اعدام مجاهدانی هم‌چون شیخ نمر، جوشش خشم و اتحاد مسلمین جهان بیشتر خواهد شد و طنین صلابت بیداری اسلامی دودمان خودفروختگان و ایادی استکبار جهانی را از ریشه برخواهد کند و به باد خواهد داد. رژیمی که از شدت ضعف و سردرگمی، یک عالم ربانی نظیر شیخ نمر را تحمل نمی‌کند و در مقابل دلاورمردان و شیرمردان پرورش یافته علوی یمن، ذلیلانه مغلوب می‌شود و اوج وحشی‌گری خود را در فاجعه از پیش طراحی شده منا به نمایش می‌گذارد لیاقت حکومت بر حرمین شریفین را نداشته و بیش از پیش به سقوط نزدیک شده است.

«الا و ان نصرالله قریب»

انتهای پیام/

ارسال نظرات