حمیدرضا ترقی در گفتگو با بسیج:

هر گونه رابطه با عربستان تأیید جنایت‌های آنهاست

عربستان دولت دست نشانده صهیونیسم و آمریکا است و عامل تحقق اهداف پلید صهیونیسم در منطقه است و هر گونه همکاری با این دولت، صحه گذاشتن بر جنایت های آنهاست.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۵۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به اعدام شیخ النمر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: کارکرد فعلی حکومت عربستان کاملا مشخص است و همه امکانات و ثروتش در جهت حمایت از تروریست تکفیری ها و نابودی تمدن اسلامی در کشورهای منطقه و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی و تضعیف حکومت اسلامی در برابر اسرائیل و صهیونیست است.

وی افزود: کسانی که در راس حکومت عربستان قرار دارند  با اقدامات جنون آمیز خود، آینده تاریکی را برای عربستان رقم خواهند زد؛ جنایت عربستان در حج امسال فراموش نشدنی است و عربستان در بین کشورهای اسلامی همه تلاشش را برای بر هم زدن وحدت قرار داده است.

ترقی خاطرنشان کرد: عربستان با تربیت تروریسم در منطقه، جهان را ناامن کرده است؛ همه مجامع بین المللی علیه جنایتکاری های عربستان باید به پا خیزند و دولت و مسوولین کشور ما باید تکلیف را با عربستان روشن کنند.

معاون بین الملل حزب موتلفه تصریح کرد: عربستان دولت دست نشانده صهیونیسم و آمریکا است و عامل تحقق اهداف پلید صهیونیسم در منطقه است و هر گونه همکاری با این دولت، صحه گذاشتن بر جنایت های آنهاست.

ترقی تاکید کرد: با توجه به جنایت های اقتصادی عربستان که در زمینه کاهش قیمت نفت انجام داده است و خسارت های زیادی به جهان اسلام و کشورهای اسلامی منطقه وارد کرده است لذا دولت عربستان شایستگی هیچ نوع ارتباط و مراوده ای را ندارد. 


ارسال نظرات
آخرین اخبار