فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

جرم مردم ایران این است که سرباز ولایت هستند

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جرم ما این است که گسترش‌دهنده اسلام ناب محمدی(ص) بوده و سرباز ولایت هستیم، آزادی و استقلال می‌خواهیم و حاضر نیستیم زیر پرچم استکبار و خائنین برویم.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۸۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح امروز در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: مردم ایران در مبارزه فرهنگی با شیطان‌های درونی و بیرونی باید همواره خود را به بصیرت، خداشناسی و علم مزین کرده تا بتوانند به‌عنوان سرباز ولایت اهداف انقلاب و نظام را دنبال کنند.
صفری با اشاره به اینکه ‌ دشمن در عرصه بین‌الملل جنگ نابرابر نیابتی براه انداخته‌اند، گفت: جرم مسلمانان و مظلومان جهان این است که انقلاب ایران را پذیرفته و فرهنگ ما را الگوی خود قرار داده‌اند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مسلمانان منطقه حاضر نیستند تحت سیطره استکبار، ظلم، ستم و جنایت قرار گیرند، افزود: مسلمانان منطقه می‌خواهند خود آقای خود باشند.
صفری با اشاره به اینکه جرم ما این است که گسترش‌دهنده اسلام ناب محمدی(ص) بوده و سرباز ولایت هستیم، آزادی و استقلال می‌خواهیم و حاضر نیستیم زیر پرچم استکبار و خائنین برویم، گفت: پیشرفت در شهوت، هوی و هوس نیست بلکه در بندگی و تقوای الهی است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن چشم امید به راهی برای نفوذ بر ما دارد تا از این طریق ما را از پایبندی به اعتقادات و احکام بی‌تفاوت کند، تصریح کرد:  دشمنان با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی سعی دارند این وحشی‌گری‌ها را به‌عنوان قانون معرفی کنند.
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه غربی‌ها، آل‌سعود و برخی از کشورهای منطقه برده و نوکر آمریکا هستند، ادامه داد: آمریکا با پول، بودجه، اراده و هزینه این کشورها مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد.
صفری با اشاره به اینکه جاهلیت عرب دختران را زنده‌بگور می‌کردند، گفت: در حال حاضر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و به همراهی نوکران خود در منطقه کشتن و به خاک و خون کشیدن و حتی زنده‌بگور کردن مردم مسلمان و مظلوم را سیستماتیک و قانونی درآورده است.
وی با تاکید بر اینکه جهانیان در آینده نزدیک مدیریت جهان را به دست با کفایت جوانان ایران اسلامی خواهند سپرد، خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای منطقه در برابر غرب مرده‎ای بی‌جان شده و عمل خود را در برابر آنها فقط با تکان دادن سر جواب می‌دهند.
 
ارسال نظرات