بازیگران صحنه سیاسی باید پایبند به اصول باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: اگر بازیگران صحنه سیاسی اجتماعی پایبند به اصول نباشند انتخابات به میدان فتنه‌گری و دست اندازی و تجاوز تبدیل خواهد شد که متاسفانه در سال ۸۸ ما با این نقطه تاریک مواجه شدیم.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۳۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگاربسیج از دشتی؛ حجت الاسلام ابوذرشاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی اظهار داشت : حضور قدرتمندانه و هوشمندانه مردم در برابر خط تفرقه و تجزیه و نقشه‌های دشمن را گرامی می‌داریم و ۹ دی روز افتخار و عزت ملت ماست.


ابوذرشاد افزود: انقلاب ما یکی از تاثیرگذار‌ترین انقلاب‌ها در ابعاد داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است که از آغازین روزهای انقلاب، شاهد دشمنی‌ها در سطوح داخلی و خارجی بوده‌ایم و ما در تاریخ معاصر سراغ نداریم که این همه دشمنی، کینه و عداوت علیه کشورمان صورت گرفته باشد.
شاد ادامه داد: اگر تاریخ توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را شمارش کنیم، کتاب بسیار قطوری می‌شود، اما کشور ما در این فراز و فرودهای عظیم، با قدرت راه خود را ادامه داده است.


وی تصریح کرد: همبستگی ملی، یکی از نقاط روشن در انقلاب ماست و از طرفی دشمن‌شناسی و همبستگی امری حائز اهمیت است و نظام ما بر اصول خود پافشاری دارد، به طوری که مردم هیچ‌گاه از آرمان‌های خود عدول نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از این آرمان‌ها مردم سالاری دینی و حضور و مشارکت گسترده در صحنه‌های تعیین سرنوشت است که انتخابات یکی از مواردی است که سرنوشت ساز و تاریخ ساز برای هر کشور است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از طرفی ما می‌خواهیم بر مبانی و اصول خود پافشاری کنیم و این در حالی‌ است که دشمنانی هم داریم، بنابراین پی در پی با فتنه‌های مختلف روبرو بوده‌ایم، چرا که انتخابات خود زمینه و بستر کشمکش، رقابت و معارضه است لذا باید هوشیار باشیم که انتخابات مجرایی برای فتنه‌گری و دست اندازی دشمنان نشود

ایشان در پایان گفت: با توجه به اینکه ما در مقابل دشمنان قرار داریم، پس این، انتخابات فرصتی برای فتنه‌گری و دست اندازی و ایجاد بلوا و آشوب برای دشمنان خواهد بود، بنابراین باید هوشیار باشیم و خیلی مراقبت کنیم که فرصتی که برای پیشرفت است به میدان بازی دشمن تبدیل نشود.

 

ارسال نظرات