سردار نقدي در گفتگو با بسیج:

بسيجيان بايد سكوهاي بين المللي رشته هاي رزمي را تسخير كنند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: از سال آینده تعداد گردان هاي رزمي بسيج به 24 هزار می رسد و بسيجيان بايد سكوهاي بين المللي رشته هاي رزمي را تسخير كنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
سردار نقدی در حاشیه همايش اقتدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از توسعه ورزش هاي رزمي در بسيج خبر داد و گفت: با توجه به شرايط موجود، بسيجيان بايد همواره آماده باشند.اين همايش گوشه اي از فعاليت هاي رزمي كاران بسيجي است و در حال حاضر بيش از هزار گردان رزمي در بسيج وجود دارد كه در تلاش هستيم در پايان برنامه 5 ساله ششم كه از سال آينده آغاز مي شود، تعداد گردان هاي رزمي بسيج را به 24 هزار برسانيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به ساخت سالن هاي ورزشي بسيج در سراسر كشور و ظرفيتي كه براي ورزش به خصوص رشته هاي رزمي در بسيج به وجود آمده است، افزود:جوانان محلات با استفاده از اين ظرفيت ها مي توانند در رشته هاي رزمي آموزش ببينند تا بچه هاي بسيجي در آينده نزديك سكوهاي قهرماني بين المللي را تسخير كنند.

گفتنی است امروز رزمي كاران بسيجي از سراسر كشور به تهران آمده بودند تا به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دي در همايش اقتدار شركت كنند؛ همايشي كه اولين جشنواره هنرهاي رزمي بسيج بود و بسيجيان رزمي كار از استان هاي مختلف در يك جشنواره يك روزه با هم رقابت كردند.

ارسال نظرات