خبرهای داغ:
دکتر قنبری‌همدانی در تجمع 9دی همدان:

دشمن برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات پیش‌رو دارد/هدف دشمن کاستن از قداست مجلس خبرگان است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: دشمن برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات پیش رو دارد و با هدف قرار دادن مجلس خبرگان می خواهد از قداست آن در بین مردم بکاهد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

به گزرش خبرگزاری بسیج از همدان، راهپیمایی بزرگداشت حماسه عظیم نهم دی امروز در هوای سرد و برفی شهر همدان و در محل میدان امامزاده عبدالله با حضور گسترده و چشمگیر مردم دارالمونین همدان برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به بیان ویژگی‌های حماسه 9دی پرداخت و بیان کرد: نهم دی ماه سال 88 پس از هشت ماه فضای پر التهاب و غبارآلود که در سایه برنامه‌ریزی‌های دشمنان انقلاب عظیم اسلامی و غفلت عده‌ای در سایه افزون‌خواهی و قدرت‌طلبی و لجبازی و تمامیت طلبی دشمنان انقلاب اسلامی با رأی و نظر مردم در کشور سپری شد.

حشمت اله قنبری همدانی افزود: ملت ایران به دور از تمایلات سیاسی دریافتند این همه اختلال و اغتشاش و به بازی گرفتن ارزش‌های اسلامی یک اتفاق نیست؛ بنابراین همگی در اطاعت از ولی امر مسلمین فقط در فاصله کمتر از نصف روز آرزوهای دشمنان اسلام را به یأس مرگباری فرو بردند.

وی بیان داشت: عظمت 9 دی در آن زمان برای بسیاری معلوم نبود اما وقتی سکوت مرگبار استکبار تداوم پیدا کرد و آنها دریافتند برنامه‌ریزی‌های چند ساله‌ای که برای ضربه زدن به انقلاب داشتند به ناامیدی انجامید.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در این حماسه بزرگ کسانی که به آسیاب دشمن آب می‌ریختند متوجه یک موضوع مهم شدند که تا مادامی که مردم بر ولایت فقیه استوار باشند هیچ خطری امنیت کشور را تهدید نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: حوادث 8 ماهه سال 88 از هشت سال دفاع مقدس، مهم تر و پیچیده تر و اسرارآمیزتر بود.

قنبری‌همدانی اضافه کرد: آنچه از صندوق‌های رأی بیرون آمد همان چیزی بود که دوست و دشمن از نظرسنجی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیده بودند و مردم ایران در رقم زدن سرنوشت کشور آنچه را که باید انجام می‌دادند، انجام دادند.

وی ادامه داد: تردید نکنید اگر دست قدرت الهی از آستین ولی امر مسلمین بیرون نمی آمد و سایه رهبری شجاع وجود نداشت تا سال های سال روح اسلام خواهی و اسلام طلبی در جامعه از بین می‌رفت.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در 9دی آنچه به ظهور پیوست، مردم نشان دادند اراده آنها با کل تاریخ فرق می‌کند و وقتی با ولی امر بیعت کنند پای آرمانشان خواهند ایستاد؛ اگر قرار باشد میدان نبردی به وجود بیاید سر اوباماها و یزیدها بر نیزه خواهد رفت.

وی افزود: نکته مهم و اساسی که در هر فتنه‌ای باید به آن توجه شود این است که نبرد مستقیم با دشمن آغاز و فرجامی دارد اما عمق فتنه مشخص نیست و اگر فتنه بوجود بیاید مردم متوجه نمی شوند.

قنبری‌همدانی با بیان اینکه ما دو انتخابات مهم در پیش رو داریم و دشمن برنامه‌ریزی دقیقی دارد، ابراز داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان پیش روی ماست که هردو با اهمیت هستند اما انتخابات مجلس خبرگان مهم تر است.

وی تصریح کرد: برخی به دنبال از بین بردن وجه‌ی مجلس خبرگان هستند و عده‌ای دنبال شکستن قداست این مجلس هستند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمنان این موضوع را هدف قرار دادند و می خواهند از قداست آن در بین مردم بکاهند، بنابراین باید افرادی انتخاب شوند که مورد تایید جامعه مدرسین باشد و در سایه مکتب امام صادق (ع) از عزت کشور در سایه ولی امر آگاه باشند.

وی افزود: نکته‌ای که با هوشیاری و دقت باید بر آن پافشاری کرد این است که مردم عزت، باورها و حماسه آفرینی خود را در تبعیت از ولایت فقیه می‌خواهند، بنابراین هرجا از ولی فقیه فاصله گرفته شود آنجا محل نفرت ملت است.

قنبری‌همدانی ادامه داد: اگر سایه ولایت نبود، اگر ولی امر آگاه و بصیر و شجاع نبود کار مملکت به سادگی به سوی بصیرت حرکت نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم از دشمن نمی‌هراسند و از تحریم خسته نمی شوند چراکه در میثاق با شهیدان بوده و مراقب فتنه‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات