خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات گفت: باید افراد اصلح شناسایی و به آنها رأی داده شود، افرادی که به معیارها و ملاک‌های نظام نزدیک‌تر هستند چراکه اگر خوب انتخاب کنیم راه نفوذ دشمن را بسته‌ایم.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش روز بصیرت در قهاوند اظهار داشت: دشمن با بهره گیری از تجارب شکست های گذشته در سه فتنه اخیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد فتنه چهارم در انتخابات هفتم اسفند است.

وی اظهار کرد: کسانی که در گذشته خود را یار امام (ره) می دانستند و مسئولیت‌های سنگینی در این نظام داشتند وقتی دیدند مسئولیتهای آنها از دست می رود در مقابل مردم ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: زمانی که نفوذ شناسایی شود در انجام راهبردها و سیاست‌های خودش ناکام خواهد ماند بنابراین بهترین راه شکست نفوذ کالبدشکافی این جریان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره است.

وی اظهار داشت: 3 فتنه جنگ تحمیلی 8 ساله، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 در کشور رخ داده و چهارمین فتنه جدید با نام نفوذ در مسئولان با شکل تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، ایجاد یأس، ناامیدی و اختلاف در بین مردم و نفوذ در نخبگان به شکل وصل کردن آنها به افکار ضد انقلابی در حال انجام است.

ابوحمزه گفت: کسانی که به دنبال دنیاگرایی هستند و ضعف در بصیرت و اطاعت دارند شرایطی را به وجود می‌آورند که بحث نفوذ در مسئولان شکل بگیرد.

وی با اشاره به انتخابات بیان داشت: باید افراد اصلح را شناسایی و به آنها رأی داده شود، افرادی که به معیارها و ملاک‌های نظام نزدیک‌تر هستند چرا که اگر خوب انتخاب کنیم راه نفوذ دشمن را بسته‌ایم.

وی اشاره کرد: محور بعدی که باید برای مردم و جامعه مورد تبیین قرار گیرد، موضوع فتنه، سران فتنه و پدرخواندگان فتنه است و چه افرادی باید موضوع فتنه و سرانه فتنه را برای مردم تبیین کنند وقتی این موضوع انجام نگرفت برخی افراد در استان همدان از سرانه فتنه تجلیل می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در هر جا و هر منصبی که هستیم باید وظایف خود را در این برهه حساس جامعه خوب انجام داده و ادامه‌دهنده راه شهدا و با بصیرت و آگاهی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات