عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با بسیج:

ورود و توزیع برنج آلوده ،آشکار سازی دست های پنهان دلالی است

وی از وجود دست های پنهان در واردات برنج آلوده انتقاد کرد و افزود: متاسفانه عده ای در داخل از منافع ملی سودهای کلان شخصی می برند و برای هموطنان داخلی خود دغدغه ای جز کلان منفعت ندارند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۳۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

هدایت اله میر مرادزهی عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در موضوعیت توزیع برنج آلوده بین مردم توسط دولت و هشدار نمایندگان مجلس اظهار داشت: سلامت هموطنان اصلی پیگیر و متداومی  است که نمایندگان مجلس را  ملزم می دارد تا نسبت به موضوعات اینچنینی با حساسیت ویژه پیگیر گردند و کمیسیون کشاورزی مجلس نیز بر اهمیت این موضوع واقف بوده و اقدامات لازم چون توقیف را خواهان است.

وی از وجود دست های پنهان در واردات برنج آلوده انتقاد کرد و افزود: متاسفانه عده ای در داخل از منافع ملی سودهای کلان شخصی می برند و برای هموطنان داخلی خود دغدغه ای جز کلان منفعت ندارند و دلالی گری تجاری آنها را به دلالی سلامت هم کشانیده است.

میر مرادزهی در خاتمه اشاره کرد: کنترل و نظارت صحیح بر سر مبادی مرزها که به شکل قانونی و غیر قانونی از طریق ضوابط انجام می پذیرد اقدامی مهم است تا دولت نسبت به ناظران بررسی موشکافانه داشته و سلامت جسمی و روحی هر ایرانی دست مایه افراد عوامفریب بیگانه نگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار