مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

صاحبان اندیشه اسلامی در گرایش‌های مختلف هیچ مشکلی با هم ندارند

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: علمای شیعه و سنی و صاحبان اندیشه اسلامی در گرایش‌های مختلف هیچ مشکلی با هم ندارند به‌گونه‌ای که با اتحاد در مقابله با اندیشه‌های انحرافی ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۷۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان بعدازظهر امروز در نشست علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر درعسلویه با بیان اینکه خورشید عالم‌تاب یکی از ویژگی‌های حضرت محمد(ص) است اظهار داشت: این مهم بدان معناست که اگر خورشید نباشد و نورافشانی نکند جانوران و گیاهان و موجودات زنده رشد نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام و کتاب و دین ما مظهر لطف و مهربانی خداوند است گفت: در صدر اسلام امت اسلامی پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام به آثار وی مراجعه می‌کنند که قرآن و سنت ایشان است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه صاحبان اندیشه اسلامی در گرایش‌های مختلف هیچ مشکلی با هم ندارند گفت: علمای شیعه و سنی و صاحبان اندیشه اسلامی در گرایش‌های مختلف هیچ مشکلی با هم ندارند به‌گونه‌ای که با اتحاد در مقابله با اندیشه‌های انحرافی ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به گرفتار شدن اسلام در یک جریان تکفیری افراط‌‌گرا اضافه کرد: در شرایط کنونی علمای دینی وظیفه دارند که مبانی اندیشه اسلامی را تشریح کنند و اندیشه‌های انحرافی را بیان کنند و بگویند که این جریان انحرافی چه خسارت‌هایی برای جوانان و افرادی که در معرض این جریان هستند دارد.

ارسال نظرات