حمیدرضا
مسئول دفتر نمایندگی تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
بعضی از دولت مردان از باب ساده لوحی و ساده اندیشی آنگونه که باید در خطر نفوذ باید برخورد و اقدامی داشته باشند عمل نمی کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محسن شیرزاد مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 9 دی یک نماد بارز مردمی که حاکی از حمایت بی چون و چرا از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همچنین حمایت مطلق رهبری و امام خامنه ای(مدضله العالی) می باشد.

حجت الاسلام شیرزاد ادامه داد: همان طور که همه می دانیم رهبر عظیم شآن خطر نفوذ اقتصادی و علی الخصوص فرهنگی را به دولت مردان گوش زد فرمودند و لاکن بعضی از دولت مردان از باب ساده لوحی و ساده اندیشی آنگونه که باید در خطر نفوذ باید برخورد و اقدامی داشته باشند عمل نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: ملت شریف ایران از دولت مردان در خواست دارند که توجه کامل و کافی به بحث نفوذ دشمن به کشور عزیزمان را داشته باشند و فرمایشات مقام عظامای ولایت را در همه زمینه ها علی الخصوص در بحث نفوذ دشمن دشمن جدی بگیرند.

وی افزود: اگر انسان های به ظاهر اصلاح طلب خدای ناکرده 1388 روی کار می آمدند و آری مردم را کسب می کردند قطع و یقین جای پای دشمن در کشورمان ایجاد شده بود فتنه گران و کسانی که دل در گروه دشمن دارند و تمام حل مشکلات را آن طرف مرزها می دانند این ها اگر بتوانند و راه برایشان آزاد باشد تمام تلاش خود را بر این موطف می کنند که پای دشمن علی الخصوص آمریکا و انگلیس را به این کشور باز کنند.

حجت الاسلام محسن شیرزاد بیان داشت: خداوند را شاکریم که در راس این کشور رهبری بزرگی از سلاله نبی اکرم اسلام و ائمه اطهار قرار داد و همه مردم سرا پا گوش به فرمان این رهبر و امام بزرگ هستند و همه ما باید بدانیم که دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود علیه این نظام بر نخواهند داشت .

وی در آخر گفت: این کسانی که دنبال فتنه گری هستند بدانند که این کشور متعلق به امام زمان است و مردم پیرو امام بزرگوار خود یعنی مقام عظامی ولایت خواهند بود و دشمن راه به جای نخواهد برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار