خبرهای داغ:
حماسه حضور در 9 دی در نگارستان ایران:

علائی: حضور فتنه‎گران در بدنه دولت عامل نارضایتی مردم می‎شود

مسئول فرهنگی ناحیه گرگان گفت: حضور فتنه‎گران در بدنه دولت عامل نارضایتی مردم می‎شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
مجید علایی در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان اظهار کرد: تا قبل از 9 دی ماه در سال 1388 برخی عناصر فریب خورده وجود داشتند که بازیچه عناصر خارجی و داخلی قرار گرفته بودند.

وی تصریج کرد: بعد از حماسه 9 دی که همه قضایا مشخص شد برخی تبری جستند و از جریان فتنه جدا شدند اما کسانی که در مسیر براندازی نظام باقی ماندند فتنه گر لقب گرفتند و متاسفانه هنوز هم هستند کسانی در بدنه دور و نزدیک دولت با رئیس دولت اصلاحات نشست و برخواست دارند.

مسئول فرهنگی ناحیه گرگان با بیان اینکه اگر چنین افرادی در بدنه دولت بمانند و تکامل پیدا کنند باید بیندیشیم چه اتفاقی می‎افتد، گفت: قطعا نخستین پیامد این حضور نارضایتی مردم است ملتی که سختی‎های زیادی در سال 88 کشید و در 9 دی پیمان مجدد خود را با ولایت امضاء کرد اگر ببینند عناصر وابسته به فتنه‎گران در بدنه دولت حضور دارند مسلما ناراضی خواهند بود.

علایی ابراز داشت: ما می‎بینیم در روند رو به رشد مباحث فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کند عمل کردیم و مقام معظم رهبری نیز در هفته‎های گذشته در دیدار با دانشجویان به افزایش سرعت علمی تاکید کردند و این موضوع نشان می‎دهد رشد علمی با کندی در کشور به پیش می‎رود.

وی با بیان اینکه تفکر فتنه تفکر وابستگی و غربگرایی است، گفت: این وابستگی کشور را از سرعت خواهد انداخت و با مباحثی که انقلاب اسلامی دنبال می‎کند و وجود فتنه‎گران در بدنه دولت باعث می‎شود که دولت از ریل آرمان‎های انقلاب اسلامی فاصله بگیرد.

مسئول فرهنگی ناحیه گرگان ولایتمداری و ولایت محوری بهترین شعاری است که مردم در 9 دی سر می‎دهند، گفت: در 9 دی ماه همه آحاد مردم حضور داشتند و پیمان خود را با ولایت مستحکم کردند و گفتند کسی بخواهد در برابر ولایت قد الم کند ملت در برابر آن خواهند ایستاد.

وی در خصوص مقابله با فتنه گفت: تنها گروهی که در سال 88 پای آنها نلغزید بسیجیان بودند و قطعا اگر امروز کشور دچار فتنه شود بسیج از سال 88 آماده تر و با بصیرت‎تر عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار