مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

جدایی دین از سیاست مصداق اسلام امریکایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)گفت: جدایی دین از سیاست مصداق اسلام امریکایی است
کد خبر: ۸۶۱۳۱۴۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،حجت الاسلام حسین دشتی دیشب در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء افزود: دشمن سعى مى كند، با زنده كردن ارزش مادى و فشارهاى اقتصادى، اهداف و ارزش هاى معنوى انقلاب فراموش شود و مردم براى گرفتن امتیازات اقتصادى، و رسیدن به رفاه و حقوق بیشتر، انقلاب را مورد سۆال قرار دهند؛ علیه ارزش هاى آن بشورند و تحصّن كنند و كم كارى را مطرح ساخته و چرخ هاى اقتصادى كشور را از حركت بازدارند.

دشتی افزود: دشمن با تهدید و ارعاب، ضد انقلاب را دلگرم و یاران سُست عنصر انقلاب را دلسرد مى سازد تا از حمایت و یارى ارزش هاى انقلابى دست بردارند و صحنه را خالى نمایند. مى بینیم از صدر اسلام تاكنون چقدر از این شیوه شیطانى استفاده كردند و مردم را به خط سرزنش و سكوت كشاندند

وی گفت: براى مقابله با این شیوه خطرناك باید همواره اهداف و ارزش هاى اصیل انقلاب را تذكر داد و تبلیغ نمود كه: چرا قیام كردیم؟ و براى كدام ارزش ها هزاران شهید دادیم؟ آیا انقلاب ما یك انقلاب مادّى بود؟ آیا براى مادیّات و رفاه بیشتر این همه جوانان فدا شدند و ایثار كردند؟ اگر براى ارزش هاى معنوى، الهى برخواسته ایم، چرا كمبودها و فشار اقتصادى را به رخ انقلاب مى كشیم؟

وی تاکید کرد: براى بى اعتبار ساختن تهدید و ارعاب باید، روح شهادت طلبى و گذشت و ایثار را در دل ها زنده نگه داشت و با ترس و زبونى مبارزه نمود، و مردم را به استقامت و پرخاشگرى علیه ظلم و ظالم ترغیب كرد تا تهدیدات دشمن بى اثر گردد.

وی افزود: نظریه جدایی دین از سیاست مصداق اسلام آمریکایی است، تا جایی که در مورد دخالت نکردن دین در سیاست اظهار داشت: در اختشاشات قتنه 88 آشوبگران این شعار را سر می دادند و اگر بصیرت مردم نبود حماسه نه دی هم اتفاق نمی افتاد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات