بيانيه سپاه شهرستان جم به مناسبت 9 دي

به گزارش خبرگزاري بسيج از جم: سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم با گراميداشت حماسه نه دي به شرح زير بيانيه اي را صادر كرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۷۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

در اين بيانيه آمده است، نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ كشور ایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت بسیجی را به جهانیان فریاد زد . مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشكوه و یكپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند كه توطئه ها و نقشه های استكبار جهانی و نوكران دست آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد كند.

در ادامه این بیانیه آمده است انقلابی که ماه ها بود در تب فتنه می سوخت در نهم دی ماه سال 88 به همت مردمی که سه دهه در سخت ترین گردنه های تاریخی با چراغ بصیرت ، طی کرده بودند ، به عافیت رسید.در نهم دی ماه مثل بهمن 57 ، از نای بغض کرده مردم غيور فرياد الله اکبر به همه جا رسید : به خانه های خواص بی بصیرت ، به پستوهای تئوری پردازان شبه روشنفکر ،به شیخ نشین های وهابی و به کاخ سیاه واشنگتن.

میلیونها انسان غیرتمندی که در نهم دی ماه هشتادو هشت فارغ از همه گرایشات سیاسی به میانه میدان آمده و بر فتنه گران داخلی و خارجی ، خواص ساکت و بزرگان منفعل و مصلحت سنج خروشیدند ، چیزی جز دغدغه دفاع از حکومت دینی و ستون این بنای تاریخی و جاودانه یعنی ((ولایت مطلقه فقیه)) را نداشتند. نهم دیماه جفاکاران و مدعیان دروغین خط امام به رسوایی همیشگی کشیده شدند، این روز آغازگر برافراشته شدن پرچم عمار بود که در فضای غبارآلود فتنه، اهل بصیرت راه را گم نکنند. نهم دی­ ، شعله های فروزان انقلاب اسلامی را در جهان فروزنده تر نمود و مایه دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی و خواری و خذلان فتنه گران داخلی و خارجی گردید.بی‌تردید حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی هرگز از یاد دوست و دشمن نخواهد رفت.

این حماسه تاریخ ساز نشان داد بیعت ملت ایران با قرآن و عترت جاودانه و میثاق آنان با ولی فقیه زمان یک حقیقت همیشه جاری و خدشه‌ناپذیر بوده و هست. در هر مقطع و صحنه‌ای که انقلاب و نظام نیازمند حضور مردم است آنها آگاهانه، عاشقانه، شجاعانه، فداکارانه و بی‌درنگ به میدان آمده و امام و رهبر خویش را یاری می‌دهند.

ما بسیجیان ضمن اعلام برائت از فتنه گران مزدور و خواص بی بصیرت، به تبعیت از شهیدانمان در دفاع از کیان و ارزشهای انقلاب اسلامی لحظه ای سکوت نکرده و تا آخرین قطره خون خود از پای نخواهیم نشست زیرا خداوند یگانه ، صالحان و مومنان را بشارت داده است که:

" همانا كسانى كه گفتند: پروردگار ما خداى يكتاست آنگاه پايدارى نمودند، فرشتگان بر آنان فرومى‏آيند ]و گويند[كه مترسيد و اندوه مداريد و شما را مژده باد به آن بهشتى كه نويد داده مى‏شديد."( سوره فصلت آیه 30)

پاسداران و بسيجيان سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم ضمن گرامیداشت حماسه بصیرت نهم دیماه1388، تجدید بیعت خود را با آرمانهای پیر و مراد سفرکرده انقلابمان حضرت امام خمینی(ره) و جانشین صالح و برحقش امام خامنه ای(مد ظله العالی)را اعلام مي نمايند.

والسلام علیکم ورحمۀا... و برکاته

روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم

ارسال نظرات