سرنوشت نامعلوم اولین جانباز انقلاب اسلامی بوشهر؛

چرا مسئولین فکری به حال خانواده این زائر نمی کنند

در پی فاجعه دلخراش منا، که در جریان آن تعدادی از زایرین اهرمی هم شاهد آن بودند ؛متاسفانه حادثه ای رخ داد که این زیارت در کام تمامی حجاج اهرمی تلخ شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۹۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

 





به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تنگستان؛ در پی فاجعه دلخراش منا، که در جریان آن تعدادی از زایرین اهرمی هم شاهد آن بودند ؛متاسفانه حادثه ای رخ داد که این زیارت در کام تمامی حجاج اهرمی تلخ شد.

مفقود شدن حاجی شهراهرم یعنی حسین عیوضی طوری مردم متاثر شدند که تا مدتها برای همدردی با خانواده این بزرگوار، به منزلش که واقع در محله دهران است حضور پیدا میکردند.

همانطور که میدانید حسین عیوضی اولین جانباز انقلاب اسلامی استان بوشهر است، پس این خود افتخار کمی نیست .

مردم کما بیش خاطراتی را با این بزرگوار داشته و دارند، ایشان تا جایی که میدانید مردی خانواده دوست، دست و دلباز، مومن و کسی بود که ارتباطات و رصله رحم را همیشه در اولویت کارش قرار میداد.

اما مردم شهر اهرم تنها از فراقش متاثر نیستند بلکه هنوز تکلیف تجسس باقی مفقودین در پاره ای از ابهام مانده است.

این خواسته ی مردم و بالاخص خانواده ایشان است که هر چه زودتر این اقدامات تجسس در عربستان سریعتر انشاالله به پایان برسد.

اما تا کنون خبر امیدوار کننده به دست نیامده است که بود یا نبودش با اطمینان صحبت کنیم.

متاسفانه چندین ماه است که خانواده این بزرگوار در تب فراق میسوزند ولی مسئولین با وعده هایی بی اساس دل این خانواده را گرم میکنند و اگر هم میبینیم مسئولی به خانواده ایشان آمده است بدون قول موکدی به گرفتن چندین عکس یادگاری اکتفا کردند.

سازمان حج و زیارت، چرا روند تجسس شان کند پیش میرود اگر بحث یافتن این جانباز است باید بگوییم که چندین ماه است که مکه و مدنیه و حتی بیمارستانهای عربستان به شلوغی موسم حج نیست پس قاعدتا روند جستجو باید سریع باشد./

تنگستان نما

ارسال نظرات