مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با بسیج عنوان کرد

ثبت نام بیش از 3 هزار خادم الشهدا ویژه نوروز 95/ تمدید تا 8 دی ماه+ لینک ثبت نام

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه ثبت نام خادم الشهدا تا 8 دی ماه تمدید شده است،گفت: تا به امروز بیش از سه هزار نفر در طرح خادمین شهدا ویژه نوروز95 ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۵۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
محمدحاج رحیمی در گفتگو با بسیج گفت: بیش از سه هزار داوطلب برای خادمی یادمان های دفاع مقدس در سایت خادمین ثبت نام کردیم و  19 هزار نفر هم از سال قبل ثبت نام کرده بودند که در مجموع  امسال حدود 22 هزار نفر آماده برای اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستند.

وی افزود: سال گذشته حدود 19 هزار نفر ثبت نام کردند ولی متاسفانه موفق به اعزام نشدند و امسال اولویت کار با این افراد است.

حاج رحیمی ادامه داد: زمان ثبت نام تا سوم دی ماه بود که این تاریخ تا 8 دی ماه تمدید شده است.
وی خاطرنشان کرد: در پایان ثبت نام توسط کمیته خادمین استان ها از داوطلبان گزینش بعمل می آید که حدود یک ماه زمان می برد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خادمان شهدا برای خدمات‌رسانی به زائران سرزمین نور در یادمان‌های شهدا استفاده می‌شوند و بخش دیگری نیز در کمیته‌های خادمین استان‌ها به کارگیری خواهند شد.

حاجی‌رحیمی با بیان اینکه خادمان شهدا در هر بازه ۱۰ روز در یادمان‌ها و اردوگاه‌ها حضور خواهند داشت،افزود: این عزیزان علاوه بر کارهای خدماتی که در یادمان‌های شهدا انجام می‌دهند با سبک زندگی شهدای گلگون کفن نیز بیشتر آشنا می‌شوند.

بیش از ۸۰ درصد زائران راهیان نور شامل جوانان هستند که از این تعداد، جمعیت قابل توجهی قریب به ۲۵ هزار نفر در شبکه مرکزی خادمین راهیان نور ثبت نام می‌کنند که بصورت داوطلبانه خواهان ارائه خدمات به زائران کوی شهیدان هستند که ۸۰ درصد آنها دارای تحصیلات مقاطع کارشناسی، حوزوی و بالاتر هستند.
گفتنی است علاقه‌مندان به خادمی شهدا می‌توانند تا تاریخ هشتم دی ماه با مراجعه به تارنمای khademin.koolebar.ir ثبت نام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار