مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا :

حدود 13 هزار دانش آموز تبریزی از مناطق عملیاتی بازدید کردند

دانش آموزان بسیجی و دبیران استان آذربایجان شرقی در قالب 51 کاروان، به تعداد 13 هزار و 327 نفر، مشهد شهیدان در شمالغرب کشور را زیارت کردند.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۴۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،محمد علی ریحانی خواه مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا  گفت:از 5 آبان 12 آذر ماه   13327 دانش آموزان پسر و دختر استان به همراه دبیران و مسئولین ناحیه در قالب 51 کاروان، یادمانهای 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور را زیارت نمودند.
وی افزود: زائرین مشهد شهیدان مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای گمنام ارومیه، یادمان تمرچین پیرانشهر و یادمان شهدای شهید امینی مهاباد را زیارت کردند.

 

ریحانی خواه از دیگر نکات مثبت و تأثیرگذار اجرای این برنامه را همراهی تمام کاروانهای اعزامی توسط برخی از فرماندهان ناحیه به همراه شورای ناحیه، رؤسا و معاونین آموزش و پرورش، ائمه جمعه شهرستان و سایر مسئولین شهرستانها و طلاب و روحانیون و نیز راویان فتح دانست و افزود: جهت بهره مندی بیشتر زائرین از مناطق عملیاتی، همه کاروانها دارای روحانی و راوی فتح بودند که تأثیر اجرای این برنامه را چندین برابر کرده بود.

 

دبیر ستاد راهیان نور اظهار نمود: با توجه به اینکه قبل از شروع برنامه راهیان نور دوره ای ویژه برای مدیران ترتیب داده شده بودهمه کاروانها ملزم به استفاده از مدیران آموزش دیده شده بود که به لطف خدا و دعای شهیدان با مدیریت این عزیزان در طول اردو بحمدلله مشکلی برای هیچ کدام از کاروانها بوجود نیامد.
ریحانی خواه در پایان از کلیه اعضای قرارگاه مرکزی، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، مسئول بازرسی و قرارگاه راهیان نور سپاه عاشورا و سایر مسئولین سپاه عاشورا سپاه میزبان و امام جمعه میزبان که تلاش فراوان در جهت بهتر برگزار شدن این حرکت عظیم فرهنگی انجام داده بودند تقدیر و تشکر نمود.

انتهای متن/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار