ترکاشوند
مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و اکنون و پس از برجام، اقدامات گستاخانه آمریکا همین موضوع را اثبات کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۶۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: کنگره آمریکا تصویب کرده که پس از ۳۶ سال به هر کدام از قربانیان ماجرای اشغال سفارت آمریکا در ایران بیش از ۴ میلیون دلار غرامت پرداخت می‌شود و این اقدام تجاوز به حقوق ملت ایران است.

وی افزود: این گونه اقدامات، عدم حسن نیت آمریکایی ها را نشان می دهد و دلایل عدم اعتماد جمهوری اسلامی ایران را به آمریکا اثبات می کند لذا آمریکا با برجام به دنبال تجاوز به حقوق ملت ایران است.

توکلی خاطرنشان کرد: در جریان تسخیر لانه جاسوسی در تهران، هر قربانی که هنوز در قید حیات است بابت هر روز اسارت حدود ۱۰ هزار دلار غرامت دریافت می‌کند و اعضای خانوداه بازماندگان این افراد هم تا سقف ۶۰۰ هزار دلار غرامت دریافت خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و اکنون و پس از برجام، اقدامات گستاخانه آمریکا همین موضوع را اثبات کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار