مسئول انجمن نمايش سازمان بسيج هنرمندان ايلام: دشمنان نقطه ی شروع مبارزه با اسلام و دین خدا را در سال 88 آغاز کردندکه این حرکت با هوشیاری تمام رهبر معظم انقلاب و ملت در ایران ناکام ماند.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۱۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حشمت اله آقايي مسئول انجمن نمايش سازمان بسيج هنرمندان ايلام است وي قريب به 30 سال سابقه فعاليت هنري و هنري در نهادهاي مختلف استان از جمله آموزش و پرورش،سازمان بسيج هنرمندان، ارشاد اسلامي،حوزه هنري و... را در كارنامه خود دارد كه بمناسبت سالروز حماسه 9 دي سال 88 با ايشان گفتگويي صورت گرفت.

آقايي در پاسخ به سوال ديدگاه ايشان از وجه تشابه حماسه 9دي با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 عنوان كرد: ایمان به خدا، شجاعت، بیداری و بصیرت ملت ایران و پیروی از ولایت فقیه عامل اصلی نجات از هر توطئه ای است که دشمنان برای آسیب رساندن به این انقلاب دارند .

وي عنوان كرد: این ملت درسال 57 با همین عواملی که ذکر شد و با دست خالی پیروز شد و در فتنه 9 دی 88 باز توانمند تر از آن سال دشمنان را نا امید کردند و حماسه ای دیگر را خلق کردند.

مسئول انجمن نمايش سازمان بسيج هنرمندان ايلام، پیام حماسه 9دي برای دشمنان و استکبار جهانی را با تاسي از فرمايش رهبر معظم انقلاب اين چنين بيان نمودند "9 دی" به یکی از قله های تاریخ اسلام تبدیل شده است و در تاریخ خواهد ماند و حجت را برای فتنه گرانی که به دنبال براندازی نظام بودند تمام کرد.

فعال فرهنگي استان در پاسخ به پرسش اهداف دشمنان داخلی و خارجی از به راه انداختن فتنه 88 تصريح كرد: به نظر من دشمنان داخلی و خارجی از هم جدا نیستند، در اصل دشمنان داخلی سربازان و مجریان عوامل خارجی هستند و در یک راستا فعالیت می کنند.

وي اذعان داشت: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و هرگز ازاین امر دست برنمی دارند. چون روز به روز دامنه ی نفوذ انقلاب اسلامی در حال گسترش است و آنها نمی خواهند منافع مالی و سیاسی شان در خطر باشد. لذا اهداف آنها روشن است.

آقايي ادامه داد: تلاش دشمنان به ویژه آمریکا، اسرائیل و آل سعود جلوگیری از نفوذ اسلام که پرچمدار آن انقلاب اسلامی ایران است می باشد. در اصل آنان نقطه ی شروع مبارزه با اسلام و دین خدا را در سال 88 آغاز کردندکه این حرکت با هوشیاری تمام رهبر معظم انقلاب و ملت در ایران ناکام ماند واز آن زمان تا کنون دشمنان با حمایت از داعش ودیگر عوامل وابسته در حال ایجاد نا آرامی و سد کردن نفوذ اسلام و انقلاب اسلامی در دیگر کشورها هستند ان شاالله این نقشه جدید هم عملی نخواهد شد. چرا که هیچ قدرتی در مقابل اسلام نمی تواند به پیروزی برسد .

وي دلیل ماندگاری حماسه 9دي در اذهان مردم و تاریخ انقلاب اسلامی را اين چنين تشريح كرد: چون مردم این پیروزی و حماسه بزرگ را از الطاف خدا دانستند و به نوعی باید گفت انقلاب سوم بود وبه همین خاطرماندگار ماند و می ماند وخطری بسیار پیچیده و بزرگ بود که تمامی ابرقدرت ها و مخالفین نظام جمهوری اسلامی برای براندازی آن با آمادگی کامل به صحنه آمده بودند. و این زمان تاریخی که حتی به عاشورا هم بی حرمتی شد هرگز فراموش نخواهد شد.

عضو شوراي مجمع عالي سازمان بسيج هنرمندان ايلام پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلام ، وفای به عهد و پیمان خود با معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و شهدای بزرگی که برای ماندگاری این انقلاب از جان و مال خود گذشتند را از عمده ترین مسائلی که منجر به خلق حماسه و حضور مردم در صحنه شد عنوان كرد و اذعان داشت:. این ملت انقلاب را ازآن خود می دانند وهیچوقت آن را ازدست نخواهند داد. چرا که به یقین رسیده اند که باید ازآن پاسداری کنند تا ان شاالله آن را به دست ولیعصر(عج) بسپارند.

اين مسئول در پاسخ به وظایف فعالان جبهه فرهنگی خصوصا هنرمندان در مقابل توطئه های دشمنان در کم جلوه دادن حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اظهار داشت: یکی ازعوامل بسیار مهمی که درهر حرکت و فعالیتی تاثیر دارد فعالیت های است که هنرمندان انجام می دهند.

وي ادامه داد: همانطور که همه ی مردم به یاد دارند تمام فعالان جبهه فرهنگی مخالفین این نظام با تمام امکانات خود از طریق رسانه ها، سایت های خبری، مطبوعات، ماهواره و... برای جلوگیری از حضور پر رنگ مردم دربرنامه های سرنوشت ساز از جمله انتخابات و راهپیمای ها بسیج می شوند، لذا کار فعالان فرهنگی نظام جمهوری اسلامی بسیار حساس و سخت می شود وبرهمین اساس باید با هوشیاری تمام اخبار و اطلاعات درست را ارائه نمود و مردم را نسبت به نقشه های شوم آنان آگاه کنند . و همان کاری راباید انجام دهند که درزمان فتنه 88 اتفاق افتاد ونویسندگان، هنرمندان وافراد اهل سخن از طریق رسانه ی ملی بخوبی توانستند مردم را از خطری که نظام را تهدید می کرد آگاه کنند.

آقايي تصريح كرد: انقلاب ها وحرکت های مردمی که برای مبارزه علیه ظلم وستم و آدم کشی در سراسر جهان آغاز شده است عاملی شده است تا آنان با ابزار فرهنگی به دفاع از خود به پردازند و دین اسلام را بعنوان خطر جدی به جهان معرفی کنند. لذا برهمه ی افرادی که در زمینه ی مسائل فرهنگی و هنری فعالیت می کنند با تمام توان فکری خود سیاست های دروغین آنان را فاش کنند ومردم را برای تداوم راه درستی که در پیش گرفته اند تشویق کنند .

مسئول انجمن نمايش سازمان بسيج هنرمندان ايلام،آگاهی بخشیدن به مردم به خصوص جوانان از هر طریق ممکن ، یادآوری اهداف دشمنان درهر زمانی که ضرورت آن احساس می شود،خلق آثار ارزشمند هنری برای بازگو کردن و ثبت حوادث تلخی که دشمنان براین ملت تحمیل کردندرا از جمله مهم ترين وظایف اهالی عرصه هنر برای جلوگیری از وقوع رخداد فتنه 88در عرصه های آتی برشمرد.

هنرمند بسيجي و فرهيخته استان ابراز داشت :قطعا دشمنان همیشه از یک ابزار و یا افراد خاصی که قبلا" استفاده کرده اند برای اجرایی کردن نقشه های جدید خود کمتر استفاده می کنند لذا باید به مردم این آگاهی را داد که برای انتخابات پیش رو طرح و برنامه جدید با افرادی جدید مهیا کرده اند واین بار باز هم حرکت های را انجام خواهند داد و باید با استفاده از تجربیات گذشته وتحلیل درست از هرگونه حرکت و عمل آنان با هوشیاری تمام نقشه های آنان را ناکام سازیم.

ارسال نظرات