خبرگزاری بسیج: به مناسبت روز حمل و نقل، معاونت خدمات شهری باقر شهر از مسئول و پرسنل ترافیک و حمل و نقل شهرداری تجلیل و قدردانی کرد .
کد خبر: ۸۶۱۰۶۳۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ معاون خدمات شهری باقر شهر گفت: حمل و نقل در جامعه امروزي نقش موثری در همه مناسبات داشته و جزء انکارناپذیری از زندگي به شمار مي‌رود و امروز مقوله حمل و نقل در بخش‌های فرهنگي، اجتماعي و حتي سياسي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت تکنولوژی و ساخت خودروهای متعدد روز به روز بر اهمیت موضوع حمل و نقل درون ‌شهری افزوده است، ادامه داد: با گذشت زمان، تاثیر گذاری موضوع حمل و نقل نمود بیشتری پیدا می‌کندو بدون حمل ونقل اقتصاد پویا نخواهد بود و در رشد اقتصادی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

مسئول خدمات شهری با بیان اینکه محیط زیست و بهداشت روانی متأثر از حمل و نقل هستند، افزود: جمعیت در حال افزایش است و تردد افراد، بحث حمل و نقل عمومی را بیش از پیش ضروری می‌سازد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌ها برای کنترل این مسائل، توجه به حمل و نقل درون ‌شهری عمومی است و در شهرهای بزرگ خصوصا کلانشهرها راهی به جز توسعه این حوزه نیست.

 

ارسال نظرات