فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمنان سعی دارند با هر حربه‌ای بسیج را متوقف کنند

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج توقف‌ناپذیر است و دشمنان سعی دارند با هر حربه‌ای بسیج و تفکر بسیجی را متوقف کنند.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۵۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵




 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ محمدتقی صفری صبح امروز در گردهمایی گردان شهر چغادک، اظهار داشت: بسیج از وجود و بطن مردم و مشتاقان ارزش‌های اسلام ناب و اهل بیت(ع) تشکیل شده که با حضور موثر خود در صحنه‌های انقلاب از استقلال نظام با تمام وجود دفاع می‌کنند.

صفری به اهمیت تفکر بسیجی در عرصه منطقه پرداخت و گفت: امروز جهان بشریت از قدرت، صلابت، استقلال و همت بالای مردم و بصیرت جوانان ایران پذیرفته‌اند که انقلاب امام(ره) در درون و قلب آزادگان جا گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج برای استقلال و پیمودن مسیر شهدا، امام(ره) و اجرای فرامین امام خامنه‌ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و برای تحقق این مسائل تا پای جان پیش خواهد رفت، ادامه داد: بسیج پرچمدار خواسته‌های همه انبیاء و اولیاء الهی در این زمان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه راه بسیج، اسلام، قرآن، دین و دیانت، ولایت فقیه، سیره شهدا و احکام الهی است، افزود: عزتی که بسیج در عرصه‌ها و زمان‌های مختلف به ما داده است باید به آن افتخار کرد.

صفری با اشاره به اینکه بسیج مدال ارزشمندی است که در دنیا با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست، گفت: بسیج عاشق قرآن، خدا و ولایت است و چون خریدارش خداست با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست.

وی با تاکید بر اینکه بسیج توقف‌ناپذیر است و دشمنان سعی دارند با هر حربه‌ای بسیج و تفکر بسیجی را متوقف کنند، تصریح کرد: دشمن برای توقف بسیج سردرگم و هراسناک است و هیچ راهی برای توقف آن نیافته و هر راهی که برای این کار رفته موفق نبوده است.

ارسال نظرات