مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر خبر داد:

رزمی کاران بسیجی استان بوشهر مدال‌های خود را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم می‌کنند

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر گفت: رزمی‌کاران بسیجی استان بوشهر که درمسابقات بین المللی مدافعان حرم ۱۰ مدال طلا دو نقره و دو برنز گرفته بودند مدال‌های خود را به خانواده اولین شهید مدافع حرم استان تقدیم می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۲۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ روح الله فرزین، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر گفت: رزمی‌کاران بسیجی استان بوشهر که درمسابقات بین المللی مدافعان حرم ۱۰ مدال طلا دو نقره و دو برنز گرفته بودند طی مراسمی در دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر مدالهای خود  را به خانواده شهید محمد احمدی جوان تقدیم می‌کنند.

 فرزین، با بیان اینکه ما آرامش و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا کار بزرگی را برای ما انجام دادند و امروز این شهدا و خانواده‌های معظم آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی گفت: این کمترین کاری است که می توانم در حق این شهید بزرگ مدافع حرم انجام دهم چرا که قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا می‌کنند.

مسابقات بین المللی مدافعان حرم با شرکت ۱۸ کشور ۲۶ و۲۷ آذرماه در تهران برگزار شد که ۱۴ نفر از استان بوشهر به نمایندگی در تیم منتخب کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند و موفق به کسب ۱۰ مدال طلا درمسابقات بین المللی فدراسیون ورزش های رزمی سال ۲۰۱۵ جام مدافعان حرم شدند.

ارسال نظرات