فرمانده حوزه ولی عصر شهر کاکی:

تهدیددشمنان با حفظ روحیه شهادت طلبی بی اثر خواهد شد

فرمانده حوزه ولی عصر شهر کاکی براى بى اعتبار ساختن تهدید و ارعاب دشمنان باید روح شهادت طلبى ؛ گذشت و ایثار را در دل هازنده نگه داریم.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۰۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی؛ سرگرد عبدالله اسکندری در جمع بسیجیان شهر کاکی و در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات هفته وحدت گفت :دشمن سعى مى كند، با زنده كردن ارزش مادى و فشارهاى اقتصادى، اهداف و ارزش هاى معنوى انقلاب فراموش شود و مردم براى گرفتن امتیازات اقتصادى، و رسیدن به رفاه و حقوق بیشتر، انقلاب را مورد سوال قرار دهند؛ علیه ارزش هاى آن بشورند و تحصّن كنند و كم كارى را مطرح ساخته و چرخ هاى اقتصادى كشور را از حركت بازدارند

اسکندری درادامه گفت :دشمن با تهدید و ارعاب، ضد انقلاب را دلگرم و یاران سُست عنصر انقلاب را دلسرد مى سازد تا از حمایت و یارى ارزش هاى انقلابى دست بردارند و صحنه را خالى نمایند. مى بینیم از صدر اسلام تاكنون چقدر از این شیوه شیطانى استفاده كردند و مردم را به خط سرزنش و سكوت كشاندند.

فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر شهر کاکی خاطر نشان کرد:براى بى اعتبار ساختن تهدید و ارعاب دشمنان باید روح شهادت طلبى و گذشت و ایثار را در دل ها زنده نگه داشت و با ترس و زبونى مبارزه نمود، و مردم را به استقامت و پرخاشگرى علیه ظلم و ظالم ترغیب كرد تا تهدیدات دشمن بى اثر گردد.

ارسال نظرات