خبرگزاری بسیج: شعبه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ری با انتخاب اعضای هیئت مدیره، برای نخستین بار در این شهرستان تاسیس شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۳۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در مراسمی که با حضور هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار شد، مهدی ابوالحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی بر لزوم تشکیل انجمن های تجسمی تاکید کرد و افزود: این اداره کار حمایت، هدایت و نظارت بر حوزه فرهنگ و هنر را بر عهده دارد و امور اجرایی را به دست هنرمندان خواهد سپرد.

وی افزود: با تشکیل انجمن هنرهای تجسمی، هنرمندان می توانند تمامی امور مربوط به خود اعم از برپایی نمایشگاه، فروش آثار، بیمه هنرمندان، برگزاری جشنواره و... را از همین طریق پیگیری کنند.

ابوالحسنی، خاطر نشان کرد: هنرمندان زیادی در حوزه هنرهای تجسمی در قالب آموزشگاه ها و به صورت آزاد در ری فعالیت می کنند که لازم است بانک اطلاعاتی فعالان این عرصه تهیه و برنامه ریزی لازم برای آنان صورت پذیرد.

در ادامه، هنرمندان نقطه نظرات خود پیرامون را حوزه هنر در شهرستان ری بیان کردند و نمایندگان خود برای حضور در هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی را انتخاب کردند.

بر این اساس، وحید محمدی، سمانه سنگسری، اصغر هومان، حسین سیفی، محسن کمالی و فهیمه شیرازی بیشترین آراء را کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شعبه شهرستان ری انتخاب شدند.

 

ارسال نظرات