خبرگزاری بسیج: دبیران و مدیران نمونه مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه باقر شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۲۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

   

به گزارش روابط عمومی و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در جلسه ای با حضور شهردار، نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر، رئیس آموزش و پرورش کهریزک و مدیران مدارس، از مدیران نمونه سال تحصیلی که از عملکرد خوبی برخوردار بودند تجلیل وقدردانی به عمل آمد.

شهردار باقرشهر دراین جلسه با اشاره به اینکه مدرسه از مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى و آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است، گفت: پس از خانواده، مدرسه نقش بسيار مهمي در زندگي اجتماعي كودك و نوجوان بر عهده دارد لذا توجه جدي به محيط خانواده و مدرسه ضرورتي انكار ناپذير است.

سعید استاد فرج با تاکید بر نقش محوری مدارس اظهار داشت: مدرسه به عنوان کانون اصلی تاثیرگذاری و مدیر به عنوان تاثیرگذارترین عنصر در جایگاه تعلیم و تربیت، نقش محوری بر عهده دارد که همه باید توان خود را برای ارتقا و پیشرفت سطح علمی مدارس به کار بگیرند .

وی با اشاره به افتتاح پروژه های عظیم عمرانی در باقرشهر همزمان با دهه مبارک فجر، گفت: تربیت دانش آموزان در مدارس ارتباط مستقیمی با تربیت مدیران در حال حاضر دارد و ما امروزه شاهد نیروهای با استعداد و پر توانی در شهرداری هستیم که قدم های اولیه خود را با آموزش های صحیح در این مدارس برداشته و برای عمران و آبادانی این مرز و بوم با به کارگیری تمام قوای خود تلاش می کنند .

ارسال نظرات