خير مدرسه ساز قطعه زمیني به ارزش پنجاه میلیون تومان جهت احداث مدرسه در شهرستان ملکشاهی اهدا نمود.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۷۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هیجدهمین مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و گلریزان جهت کمک به ساخت مدرسه توسط خیرین و با حضور مسئولان و خیرین مدرسه ساز در نمازخانه آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی برگزارشد.
در این مراسم كه با حضور جمعي از مسئولين استان و شهرستان برگزار شد،الياس جهانی مدير آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی گفت: عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکشاهی با تلاش و حمایت خیرین و مسئولان موجب افزایش فضای آموزشی در شهرستان ملکشاهی شده است.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش امروز به عنوان یک ارگان فرهنگ ساز در حوزه های مختلف جامعه مانند ارتقای بهداشت و درمان ، بهبود فرهنگ و گسترش مهر ورزی در میان دانش آموزان در حال فعالیت است و از این نظر آموزش و پررش یک ارگان جامعه سازاست
جهانی با اشاره به برخی از پروژه های در دست احداث و ساخته شده توسط مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملکشاهی گفت: هم اکنون دو مدرسه در روستاههای اما و بلوطستان در فضایی بسیار زیبا ساخته شده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد .همچنین مدرسه ای نیز در شهر مهر در حال ساخت می باشد که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد . وی افزود: ساخت مدرسه ای در محله گلان در خیابان فیاض بخش با فضایی مناسب در دستور کار قرار دارد تا با کمک از خیرین عزیز این مدرسه را برای تحصیل دانش آموزان آماده کنیم.
در ادامه اين مراسم ،نیاکان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با استفاده از نیروی انسانی داخلی و ظرفیتهای درونی به سطح علمی مناسبی در منطقه تبدیل شده است که تلاش معلمان وفرهنگیان آموزش و پرورش در این امر موثر بوده است.
وی افزود: رشد علمی کشور زمانی رخ می دهد که زیر ساختهای لازم برای تربیت نیروی انسانی کار امد و توانمند فراهم شود که مدرسه اولین جایگاهی است که تربیت فرد در آن شکل می گیرد.
وی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: امروز خیرین نیک اندیش به کمک دولت و آموزش و پرورش کشور آمدند و اگراین افراد در این عرصه ورود نداشتند قطعا طی سالیان گذشته فضای مناسب آموزشی در کشور فراهم نمی شد.
در پایان ، مراسم گلریزان برگزار شد و خیرین با اهدا مبالغی در این امر نیک شرکت کردند .يكي از خيرين قطعه زمیني به متراژ 330 متر مربع به ارزش پنجاه میلیون تومان و خیر دیگر مبلغ پنج میلیون تومان اهدا نمودند.

ارسال نظرات