خبرگزاری بسیج: مردم شهرری، شایسته جایگاهی بالاتر و برخودار تر از امکانات کشوری و استانی هستند و تمام مدیران شهرستان نیز در سفر رییس جمهوری به ری، همدل و هم زبان برای ارتقای جایگاه قبله تهران خواهند کوشید.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۳۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، سعید استاد فرج  با بیان این مطلب گفت: مهمان نوازی یکی از خصلت های پسندیده است، وی افزود: مهمان نوازی از زمان های بسیار دور در میان مردم ایران جایگاه بسیار بالایی داشته و مردم خوب ری نیز این خصیصه را در دل و جانشان ثبت کرده و با استقبال گرم از هیات دولت به آن عمل کرده و نشان می دهند از مهمان نواز ترین مردمان هستند  .

شهردار باقرشهر، سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری را مایه خیر و برکت و یک رویداد مهم برای این شهرستان دانست و افزود: باید از تمام ظرفیتها و پتانسیلها برای میزبانی شایسته از هیات دولت استفاده کنیم، چرا که این یک فرصت مغتنم و ایده آل برای ری است.

  استاد فرج با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی رهبر معظم انقلاب ، گفت : سفر کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان ری یکی از عرصه هایی است که می تواند به صورت ملموس و برجسته این همدلی و همزبانی را به ظهور رساند.

شهردار باقر شهر با بیان اینکه ري‌ يكي‌ از قديمي‌ترين‌ و متمدن‌ترين‌ شهرهاي‌ جهان‌ است اظهار داشت : مطالعات باستان شناسی انجام شده نشان می‌دهد که شهر باستانی ری بابیش ازهشت هزارسال سابقه، یکی ازبزرگترین مراکزتمدنی شناخته شده دنیاست و این پیشینه قوی تاریخی و فرهنگی توجه خاص و بیشتری را از سوی دولتمردان می طلبد .

شهردار باقرشهر در ادامه در خصوص مشکلات شهرستان ری اظهار داشت: مشکلات متعددی در این شهرستان وجود دارد که مهمترین آنها مشکل آب شرب و کشاورزی و همچنین مشکل بهداشت و درمان است که باید برای رفع و رسیدگی به این مشکلات تلاش شده تا موجب توسعه شهرری وآرامش خاطرمردم گردد .

ارسال نظرات