خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در گلستان:

پیروی از ولایت فقیه رمز سربلندی و استقامت ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: ولایت فقیه عظیم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها علتی که با وجود مشکلات فراوان در خاورمیانه، ایران همچنان سربلند مانده همین ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۰۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس خبرگان نقش مهمی دارد و با مسئله رهبری در ارتباط است و چون رهبری در جامعه ما نقش والایی دارد انتخابات خبرگان هم مهم است.

وی افزود: مجلس خبرگان پشتوانه ولایت فقیه است، پس باید افراد اصلح انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: تنها علتی که با وجود مشکلات فراوان در خاورمیانه، ایران همچنان سربلند ماند همین ولایت فقیه بوده و رهبری امام راحل و هم‌اکنون حضور رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: نامزدهای مجلس خبرگان رهبری باید شرایط اولیه از جمله جایگاه علمی را داشته باشند و دانش فقاهت یعنی در این زمینه صاحب‌نظر باشند و افرادی که در این انتخابات کاندیدا می‌شوند باید اخلاق انتخاباتی را حفظ کنند.

نورمفیدی افزود: از هرگونه بدگویی، تهمت و بی‌حرمتی به دیگر نامزدها جلوگیری کنند و صحنه انتخابات صحنه ترویج اخلاق فاضله است و باید اجازه دهیم آنهایی که به اصول اساسی انقلاب معتقدند در انتخابات حضور داشته باشند و فرصت را برای همه به وجود بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: به‌دنبال تخریب شخصیت‌های انقلاب در انتخابات نباشیم و مروج  فضایل و اخلاق‌مداری در انتخابات باشیم تا رفتارهای بد سبب نشود مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

وی گفت: ما با احترام به قانون و رفتار مناسب و حفظ حرمت یکدیگر می‌توانیم شاهد انتخابات پرشور در 7 اسفند باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار