سردار بهشتی:

جوانان گیلانغرب در مقابل تهاجم عراق ایستادند

جوانان گیلانغربی با تشکیل هسته های مقاومت بومی و با شناختی که از منطقه داشتند به کمک عده محدودی از نیروهای اعزامی در مقابل تهاجم عراق ایستادند و توانستند علاوه برمتوقف کردن آن ، مناطق بزرگی از سرزمین های اشتغال شده را باز پس بگیرند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۵۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سردار حسین بهشتی مسئول بسیج مساجد و محلات کشور از منطقه عملیاتی مطلع الفجر سپاه نبی اکرم بازدید کرد. 

وی در جریان این بازدید گفت:  شهرستان گیلانغرب در تاریخ دفاع مقدس دارای جایگاهی رفیع است . من در سال 1360 توفیق حضوردر منطق عملیاتی این شهرستان را دارم . وشاهد بودم که مردم غیور و ولایت مدار این شهرستان، کوچک و بزرگ، مرد و زن چگونه غیرتمندانه با استفاده از کمترین امکانات موجود به مقابله با ارتش مجهز و سفاک رژیم بعث عراق رفتند و توانستند این ارتش عراق را دربیرون از شهر گیلانغرب زمین گیر نمایند.

وی اظهار داشت: جوانان گیلانغربی با تشکیل هسته های مقاومت بومی و با شناختی که از منطقه داشتند به کمک عده محدودی از نیروهای اعزامی در مقابل تهاجم عراق ایستادند و توانستند علاوه برمتوقف کردن آن، مناطق بزرگی از سرزمین های اشتغال شده را باز پس بگیرند.

 بهشتی با ذکرخاطراتی از زمان حضورشان در مناطق عملیاتی گیلانغرب ادامه داد: نیروهای بومی و غیور شهرستان گیلانغرب به فرماندهی برادر شاهمرادی از پیشکسوتان جهاد و شهادت که از مردم بومی گیلانغرب هستند، در این سرزمین حماسه سازی کردند و باید عظمت این جانفشانی و مجاهدت ها را بزرگ داشت و به نسل های بعد منتقل نمود.

وی با ذکر محدودیت های زمان جنگ در منطقه گیلانغرب گفت: رزمندگان اسلام در همین گیلانغرب با کمترین امکانات و شاید بتوان گفت بدون امکانات توانستند در مقابل ارتش عراق ایستادگی کنند.

مسئول بسیج مساجد و محلات کشور در پایان گفت: امروز به حمد خداوند امکانات فراوان است نیروهای بسیجی و یگانهای نیروهای مسلح مجهز و آموزش دیده توان مقابله با هر تهاجمی را دارا هستند و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا آماده نابود کردن متجاوزان به سرزمین اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار