مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

رقابت بیش از 3هزار نفر در بیست و یکمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت در گیلان

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: همزمان با سراسر کشور، سه هزار و 300 نفر در بیست و یکمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت در واحد رشت با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۹۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

حجت الاسلام قاسم قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد اظهار کرد: در این مسابقات، بالغ بر سه هزار و 300 نفر از دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی شرکت کرده که در طی یک مرحله با هم به رقابت پرداختند .

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، دانشجویان در 10 رشته تفسیر قرآن، زندگانی 14 معصوم(ع)، حفظ و ترجمه ادعیه، نماز، ترجمه انگلیسی قرآن کریم، احکام برادران و خواهران، زندگانی پیامبر اسلام (ص)، ترجمه قرآن به فارسی و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ادامه داد: در بخش اساتید، این دوره از مسابقات در 4 رشته ترجمه انگلیسی قرآن، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و زندگانی معصومین (ع) برگزار شد که اعضای هیأت علمی شرکت کننده به سوالات پاسخ گفتند.

حجت الاسلام قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات یک مرحله ای و بصورت سراسری برگزار شده و برگزیدگان در بخش های مختلف استادان و دانشجویان همزمان با سراسر کشور در یک حوزه و چهار دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات