خبرگزاری بسیج: شهردار باقر شهر به صورت سرزده از مجموعه ورزشی عطر سیب و استادیوم ایثارگران بازدید کرد .
کد خبر: ۸۶۰۷۱۰۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر،  در این دیدار شهردار تحولات مجموعه عطر سیب و استادیوم ایثارگران و همچنین نحوه فعالیت ورزشکاران را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار داد .

سعید استاد فرج، توسعه فضاهای ورزشی را در راستای توسعه سلامت جامعه شهری بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین ورزشی باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند و فضای ورزشی باقرشهر را به جایگاه والاتری برسانند تا ما شاهد موفقیت های بسیاری در تمام رشته های ورزشی باشیم .

وی در ادامه افزود: ورزش و ورزشکاران این شهرقابلیت ها وتوانمندیهای فراوانی دارند و می توانند با اندکی توجه بیشتر، درعرصه های بین المللی چون گذشته افتخار کسب کنند و ما امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شاهد رشد هر چه بهتر ورزش در این شهرباشیم .

بوستان عطر سیب باقرشهر یکی از بزرگترین بوستانهای جنوب تهران است که در کنار امکانات رفاهی متنوع از جمله شهر بازی، باغ پرندگان و.... دارای استادیوم ایثارگران با ظرفیت 10 هزار نفر است که این استادیوم یکی از بهترین استادیوم های جنوب استان تهران بوده و روزانه پذیرای جمع کثیری از ورزشکاران و محل برگزاری ورزش های  همگانی برای بانوان است.

ارسال نظرات