مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی

در سنگرنشینی انقلاب خطر تفریط وانفعال کمتر از افراط نیست

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: امروز نهادهای انقلابی ماموریت دارند که از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کنند و این کار نیاز به آگاهی و بصیرت نافذ دارد و ما شاهد هستیم که برخی در این راستا متهم به افراط وتفریط می شوند و باید بگوییم که خطر تفریط کمتر از افراط نیست برخی در دفاع از انقلاب دچار تفریط وکم کاری می شوند ومنفعلانه از موضع انقلابی عقب نشینی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۶۳۷۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳


 


 






به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی اظهار داشت: برای دفاع از انقلاب و ارزشها اولین گام شناخت و آگاهی است و هرکاری که بدون رعایت این مهم انجام شود به سرانجام مطلوب نخواهد رسید و چه بسا نتیجه عکس بدهد و ما در آموزه‌های دینی خودمان داریم که امیرالمومنین(ع ) خطاب به کمیل می‌فرماید یا کمیل هیچی حرکتی نیست مگر اینکه تو درانجام آن نیاز به آگاهی داری.

 حجت الاسلام ابوذر شاد افزود:  اولین قدم در دفاع از انقلاب شناخت تهدیدها و فرصت‌ها کنونی و همین‌طور شناخت چالش‌های پیش رو است لذا اگر این شناخت به موقع حاصل نشود دشمن بیشترین بهره را خواهد برد چرا که ما می‌بینیم دشمن در دشمنی خود هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد و هرکاری که بتواند انجام می‌دهد تا جلوی استمرار این نظام را بگیرد و این زمانی برای دشمن  سهل الوصول می‌شود که بتواند در جامعه و نسل جوان ما نفوذ فرهنگی و سیاسی کند و ادراک سازی مورد نظر خودش را برای نسل جوان و حامعه ما انجام دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد دفاع از انقلاب دشوارتر می‌شود و دشمن دائما ذر صدد چالش آفرینی است و از اختلافات داخلی برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد و ما را در تنگنای اقتصادی قرار می‌دهد و به روش‌های مختلف مانع تراشی می‌کند.

شاد با بیان اینکه اگر دشمن بتواند عافیت طلبی را جایگزین شهادت طلبی کند جدی‌ترین آسیب را متوجه انقلاب کرده است تاکید کرد: خواص انقلابی و دلسوز باید به فکر تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثار و در یک کلمه انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جدید باشند.

وی افزود:: برای نهادهای انقلابی و عموم مردم ولایت‌مدار خیلی اهمیت دارد که جریان حاکم بر کشور انقلابی باشد و برای تحقق این مهم تلاش و بصیرت افزایی می‌کند ولی متاسفانه برخی مطلب را بد فهمیده‌اند و راه انفعال و تفریط را انتخاب کرده‌اند و برای اینکه متهم به افراط نشوند در گرداب تفریط فرو رفته‌اند که خطرش به مراتب بیشتر است.

حجت الاسلام شاد در پایان گفت: راه میانه در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها این است که ما به دنبال حاکمیت جریان انقلابی در بدنه مدیریتی کشور باشیم و افراد هم به دنبال تحقق این مهم در جایگاه و سنگرهای مختلف کشور قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات