امام جمعه رشت:

انتخابات تحول بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است

امام جمعه رشت انتخابات را تحول بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: کسانی که می‌خواهند خود را در معرض انتخابات قرار دهند باید توانمندی آن را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۸۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: بهترین الگو و چهارچوب قرآن کریم، سیره و روایات پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) هستند.

وی با اشاره به خیر و براکت ناشی از وقف برای مومنان افزود: عرصه های خرج وقف فراوان است بنابراین متصدیان وقف بایستی به مردم گزارش دهند.

شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه سنت وقف نسبت به گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: هنوز افراد بسیاری هستند که به سنت وقف اهتمام ویژه دارند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به مدت سه ماه باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ثبت نام کاندیداها و داوطلبان مجلس خبرگان رهبری 26 و مجلس شورای اسلامی 28 آذرماه جاری آغاز می شود.

حجت الاسلام شفیعی‌زاده انتخابات را تحول بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: کسانی که می‌خواهند خود را در معرض انتخابات قرار دهند باید توانمندی آن را داشته باشند.

وی دلیل دروغگویی غرب را ایجاد ایران‌هراسی در منطقه عنوان کرد و یادآور شد: به همین دلیل عربستان دیوانه‌وار به یمن حمله می‌کند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه مسئولان کشور در دادگاه‌های بین‌المللی دروغ مذکور را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: رئیس دولت ترکیه اتهام‌هایی علیه ایران اسلامی بیان کرده است.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: رهبر ما بارها بیان کردند که ساخت بمب اتم از نظر دین مبین اسلام حرام است اما آمریکا و غرب، 12 سال مردم دنیا را فریب دادند و باز هم دروغ می گویند.

ارسال نظرات