امام جمعه رضوانشهر:

ثواب صلوات بر محمد و آل محمد(ص) غیر قابل شمارش است

امام جمعه رضوانشهر گفت: تمام نعمتهای هستی از جمله قطرات باران از روز ازل تا الآن قابل شمارش است ولی ثواب صلوات بر محمد و آل محمد(ص) غیر قابل شمارش است.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۲۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام والمسلمین حبیبی امام جمعه رضوانشهر در یادواره 7 شهید والامقام روستای دارسرا ضمن عرض تسلیت بمناسبت رحلت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و شهادت مظلومانه ائمه معصومین امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهم السلام) در بخشی از سخنان خود انسان ها را از دیدگاه زندگی کردن به دو بخش تقسیم نمود.

وی با بیان اینکه دسته نخست از انسان ها می خواهند در زندگی خوب باشند که البته باید چهارچوب ها و قوانین را رعایت نمایند گفت: بهترین الگو و چهارچوب قرآن کریم و سیره و روایات پیامبر و آل پاکش است.

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه دسته دوم از انسان ها  کسانی هستند که می خواهند در زندگیشان خوش باشند، افزود: این دسته از انسان ها نیاز به چهارچوب ندارند و همان شیطان برایشان در زندگی کفایت می کند.

حجت الاسلام حبیبی شهدا را از جمله انسان هایی دانست که در زندگیشان سعی نمودند که خوب باشند و تصریح کرد: شهدا با خوب زندگی کردنشان عاقبت به خیر شدند و به مقام شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز هم عاشق شهادت در راه خدا هستند، یادآور شد: الآن هم جوانان ما مانند جوانان دوران دفاع مقدس آماده جهاد فی سبیل الله هستند.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه عبادت و خودسازی فقط مختص به ماه رمضان و مانند آن نیست افزود: انسان باید از همه زمان های عمر خود به نحو احسن استفاده نماید تا بتواند هم در دنیا و هم در آخرت عاقبت به خیر شوند.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به قرآن کریم که پیامبر (ص) را بهترین الگوی بشریت معرفی نموده است اضافه کرد: در دنیای امروز هر کسی به هر نحوی از لحاظ هنری، فرهنگی و ... در صدد معروف شدن و الگو شدن برای سایرین بویژه جوانان است ولی پیامبر تمام رفتار و گفتارش براساس آموزه های قرآنی بوده و همین باعث شده که این شخصیت عظیم الشان اسلام بتواند الگوی کاملی برای تمام انسان ها در تمام عصرها باشد.

وی با اشاره به وصیتنامه های شهدا خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت نامه های خود عمل به قرآن، توجه نمودن به سیره و دستورات ائمه معصومین و تبعیت محض از ولایت فقیه را به ما توصیه نمودند و ما باید با عمل نمودن به وصیت نامه های آنها بتوانیم ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم.

امام جمعه رضوانشهر گفت: تمام نعمتهای هستی از جمله قطرات باران از روز ازل تا الآن قابل شمارش است ولی ثواب صلوات بر محمد و آل محمد غیر قابل شمارش است.

ارسال نظرات