نماینده مردم اصفهان در گفتگو با بسیج:

جلوگیری از نفوذ فرهنگی مهم ترین وظیفه مسئولین کشور است

وظیفه مسوولین این است که فریب لبخند و ظاهر فریبنده دشمن را نخورند و هشدار های مقام معظم رهبری را با جان و دل بپذیرند و در رفع دغدغه های ایشان تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۰۴۸۸۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری سال ها پیش در خصوص شبیخون فرهنگی هشدارهایی را دادند اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید جدی گرفته نشد .

وی با بیان اینکه هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با بد حجابی و مسائل دیگری که با نظام اسلامی و مکتب ما تضاد  داشته و  در جامعه ما در حال تبدیل شدن به فرهنگ است بسیار جدی بود افزود: اگر مسوولین در آن زمان به وظیفه خود عمل کرده بودند در حال حاضر گرفتار چنین مسائلی نبودیم.

لارگانی با اشاره به اینکه خطر نفوذ جریانی خیلی بیشتر از نفوذ فردی است افزود: با حالت های مختلفی می توانند در کشور ما نفوذ کنند برخی مواقع با چهره آراسته شده و با حالت دلسوزی  و هدفشان هم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: وظیفه مسوولین این است که فریب لبخند و ظاهر فریبنده دشمن  را نخورند و هشدار های مقام معظم رهبری را با جان و دل بپذیرند و در رفع دغدغه های ایشان تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار