خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر از واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید و با آتش نشانان به گفتگو پرداخت .
کد خبر: ۸۶۰۴۷۸۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید استاد فرج گفت: آتش نشانی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست و آتش نشانان مردان بزرگی هستند که قدم در این راه سخت گذاشته و از جان خود برای آسایش و ایمنی مردم مایه می گذارند .

وی گفت: آموزش کارکنان مهمترین اصل درتمامی بخشها به ویژه آتش نشانی است و آموزش ضمن خدمت آتش نشانان برای آمادگی روحی وجسمی و نیز برخوردارشدن ازدانش روز، درصدر برنامه های این مجموعه باید باشد .

  استاد فرج با اشاره به اینکه آتش نشانان باید از هر حیث آمادگی کامل داشته باشند ،اظهار داشت: آتش نشانان درهنگام وقوع با حوادث باید بدون تعلل و خطاعمل نمایند و همین امر نیازمند آمادگی جسمانی و روحی است تا در هنگام وقوع حادثه بدون استرس و تعلل انجام وظیفه کنند .

شهردار باقرشهردربازدید از مجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر با بیان اینکه درحمایت ازمجموعه آتش نشانی، از هیچ امری دریغ نخواهیم کرد گفت: ارتقاء سطح کیفی خدمات و تجهیزات مجموعه آتش‌نشانی زمینه‌ سازافزایش سطح ایمنی در شهراست لذا در همین راستا با پیگیری های مستمر برای ارتقای بهبود این سازمان تلاش خواهیم کرد .

در این دیدار شهردار باقرشهر از نزدیک به نحوه آموزش و آمادگی های جسمانی آتش نشانان شهرداری باقرشهر بازدید و ابراز امیدواری کرد به زودی ایستگاه دوم آتش نشانی به بهره برداری خواهد رسید تا خدماتی مطلوب و درخورشان شهروندان محترم باقرشهری ارائه نماییم .

ارسال نظرات