خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

نزدیک شدن انتخابات امید غربی ها را برای نفوذ بیشتر کرده است

کد خبر: ۸۶۰۴۷۶۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار دکتر حسین کریمی اول در همایشی که به مناسبت چهارمین مجمع قشر بسیج زنان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد, اظهار کردنهضت انقلاب اسلامی در جهت از بین بردن سلطه آمریکا در نظام اسلامی و تمامی کشورهای تحت استعمار آمریکا شروع شد و به پیروزی رسید.

وی گفتامروزه بعضی ها در بحث استکبار ستیزی شبهه ایجاد و حرکت امام را تحلیل می کنند تا به اهداف خود برسند کارشان مانند کوبیدن آب در هاون است, زیرا انقلاب اسلامی از بدو تولد هدف اصلی اش مبارزه با آمریکا بوده است چون او را به عنوان یک تروریسم یا آدم کش و یک حکومت شیطانی می داند که می خواهد حکومت حق بر روی زمین نباشد .

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشتما در مسیر تداوم انقلاب اسلامی که مولفه اصلی آن استکبارستیزی, دفاع از مظلوم و تاختن بر ظلم است تا پای جان بر ارزش های دینی خود خواهیم ماند.

کریمی اول در بحث حکومت دینی گفتآن چیزی که امام برایش قیام کرد بر این اصل استواربود که حکومت الهی در سرزمین ایران برگرفته از آموزه های دینی, فقهی و قرآنی باشد و لذا دین اسلام یک قوه ی اجرایی میخواهد تا احکام وحی که بر پیامبر نازل شده و در قرآن به صورت سند در دستان ماست اجرا شود.

وی اشاره ای به سال ۵۷ کرد وگفتامام آمد و تفکر و اندیشه های غلط را بهم ریخت و آرزوی چندین ساله همه بزرگان, علما, عارفان که حکومت دینی بوده است را محقق کرد و انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر پایه حکومت دینی به پیروزی رساند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کردنه تنها دین باعث عقب افتادگی ما نشده است بلکه باعث پیشرفت های بسیار ارزشمندکه انگشت تعجب را به دهان غربی ها گذاشته رسیده ایم و لذا اگر شاهد بعضی ناهنجاری ها هستیم برای این است که اینان به هیچ وجه به حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه که بتواند در عرصه های مختلف انجام شود فکر نمی کردند.

کریمی اول در ادامه افزودحکومت دینی یک ساختار درونی قدرت دارد که از این قدرت درونی یک قدرت برون زا ایجاد کرده که دشمن از اقتدار این ساختار جرأت تعرض به ما را ندارد.و ما باید مطیع امر ولایت و رهبری باشیم زیرا آرامشی که امروز شاهد آن هستیم به برکت این تبعیت است و باید اندیشه ناب اسلامی و الهی را گسترش دهیم و میدان را برای دیگران خالی نکنیم.

وی با اشاره به سه راهبرد آمریکا برای نابودی اسلام گفت راهبرد حمله و تحریم های اقتصادی تلاش هایی بود که آمریکا نتوانست از طریق آن به نتیجه ای برسد و امروزه در تلاش است تا از طریق مذاکره ،به اسلام نفوذ و پایه های نظام را متزلزل کند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان خاطرنشان کردبا نزدیک شدن به انتخابات امید غربی ها در بحث نفوذ بیشتر شده است لذا ما وظیفه داریم فضایی را در همه پایگاه ها یا مکان های دیگر فراهم آوریم تا از شاخص هایی که امام و مقام معظم رهبری در خصوص مجلس مطرح کرده اند در موردش صحبت شود که باعث آن باشد که ملت با تمام وجود حضور حداکثری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار