خبرگزاری بسیج: اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور چهارشنبه هجدهم آذر ماه می شود.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۸۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سروان پاسدار علی رضا نفر مسئول اردوی راهیان نور ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) با اعلام این خبر افزود: اردوهای دانش آموزی راهیان نور شهرستان ری از مهر ماه آغاز شد که در سه مرحله حدود 800 دانش آموز دختر و 250 دانش آموز پسر ناحیه یک و دو آموزش و پرورش ری به یادمان های دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: اعزام دانش آموزان پسر به مناطق جنوب کشور از هجدهم آذر آغاز می شود و دی ماه با آغاز امتحانات اعزام ها متوقف می شود و در بهمن ماه حدود 1200 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.

علی رضا نفر خاطر نشان کرد: این اعزام ها به صورت ریلی و با قطار انجام می شود و از اندیشمک بوسیله اتوبوس، به یادمان های شهدای دفاع مقدس در مناطق عملیاتی فتح المبین، اروند، دهلاویه، هویزه، معراج شهدای اهواز، شلمچه و دوکوهه  سفر می کنند.

وی تصریح کرد: در هر یک از اتوبوس ها یک نفر روحانی و یک راوی، دانش آموزان را نسبت به موقعیت منطقه و رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس آشنا می کنند.

مسئول اردوی راهیان نور ناحیه ری همچنین از اعزام گروه بعدی کاروان راهیان نور پسران در اسفند ماه خبر داد و گفت: با پایان یافتن اعزام های دانش آموزی، اعزام های خانوادگی نوروزی آغاز می شود.

نفر، خاطر نشان کرد: در ایام نوروز سال گذشته 1832 نفر در قالب کاروان های راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای دفاع مقدس اعزام شدند.

ارسال نظرات