کار فرهنگی در مقوله حجاب و عفاف موثرتر است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد شهرکرد تاثیر گذاری کار فرهنگی را در زمینه حجاب و عفاف بالاتر دانست و گفت: باید این امر مهم از طریق کار فرهنگی انجام گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۶۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد خسروی 17 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با تبریک روز دانشجو و تسلیت رحلت پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام حسن(علیه السلام) با بیان اینکه دانشگاه و مطبوعات یک پیمان مشترکی دارند اظهار کرد: وظیفه این دو قشر از جامعه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی است.

وی تصریح کرد: وظیفه دانشگاه نسبت به مطبوعات کمتر است چرا که این نهاد فقط با قشر دانشجو در ارتباط است در حالی که مطبوعات و رسانه‌ها با تمامی اقشار جامعه ارتباط دارند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد شهرکرد به مردم سالاری دینی و امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: برای محقق شدن بیانات مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی) باید بیشتر تلاش شود تا بتوانیم به آن دست یابیم.

خسروی به انجام فعالیت‌های فرهنگی برای امر حجاب و عفاف اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در گذشته برخورد با افراد بد حجاب به تندی صورت می‌گرفت که بجای دست یافتن به نتایج مثبت، نتیجه منفی را در بر داشت که با بررسی‌های انجام گرفته این امر مهم به دانشجویان واگذار شده است که تاکنون نتیجه خوبی در بر داشته و در آینده نیز این نتایج و نکات مثبت آن بیش از پیش خواهد شد.

وی از برگزاری کارگاه حجاب و عفاف در این دانشگاه خبر داد و گفت: کارهای فرهنگی همیشه تاثیر بیشتری در امر حجاب و عفاف داشته است پس باید برای فرهنگ‌سازی باید از آن استفاده کرد.

ارسال نظرات