امروز بیان شد:

حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی عامل سعادت کشور

رئیس ستاد دهه فجر استان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی را عامل سعادت کشور دانست.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۰۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ علی گرجی در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضور مسئولین و نمایندگان کمیته‌های تخصصی این ستاد، در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد اظهار کرد: دهه فجر امسال باید باشور و اشتیاق بیشتر برگزار شود و همه برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها دست به دست هم دهند.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری در دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به تحولات سیاسی اجتماعی منطقه‌ای و بین‌المللی جشن‌های مردمی دهه مبارک فجر باید با باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود که حلاوت و شیرینی آن هیچگاه از یاد مردم نرود.

رئیس ستاد دهه فجر استان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی را موجب سعادت جامعه برشمرد و گفت: به همین منظور سومین دوره از سلسله نشست‌های تبیینی اهداف، مبانی، دستاوردها، و آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر به مدت ده شب با سخنرانی یک از اساتید حوزه علمیه در استان برگزار می‌شود.

گرجی با بیان اینکه افزایش امید و پویایی و نشاط در جامعه از اهداف بزرگداشت ایّام‌الله‌ دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه در این دهه به همت همه مردم برگزار می‌شود باید نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی و نقش برجسته آن در جهان باشد.

ارسال نظرات