بسم رب الشهداء

اولین شهید مدافع حرم وارد بوشهر شد

مراسم تشیع پیکیر پاک این شهید روز دوشنبه 16آذر 94 ساعت 7صبح از سپاه مالک اشتر مرکز بوشهر تا جایگاه ابدیش گلزار شهدای روستای باشی خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۶۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱














به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ ساعتی پیش پیکر پاک اولین شهید مدافع حرم استان وارد شهر بوشهر و مورد استقبال مسئولین ارشد استانی، نیروهای مردمی بسیج، خانواده شهداء، ایثارگران و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.

پیکیر پاک این شهید بعد از اجرای سان و مراسم تشریفات به همراه مردم ولایتمدار استان بوشهر به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل شد.

 اولین شهید مدافع حرم وارد بوشهر شد

لازم به ذکر است که مراسم تشیع پیکیر پاک این شهید روز دوشنبه 16آذر 94 ساعت 7صبح از سپاه مالک اشتر مرکز بوشهر تا جایگاه ابدیش گلزار شهدای روستای باشی خواهد بود.

اولین شهید مدافع حرم وارد بوشهر شد

شهید «محمد احمدی جوان» که یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(ع) بود در عملیات با تروریست ها مجروح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اولین شهید مدافع حرم وارد بوشهر شد

شهید «محمد احمدی جوان» متولد 1369 اهل روستای باشی از توابع بخش دلوار که روز تاسوعا در حال امداد رسانی و کمک به یک مجروح توسط تکفیری ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و در حومه حلب کشور سوریه مجروح شد.

این شهید عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر است که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود و روز گذشته 13 آذر 94 بعد از 43 روز بستری در یکی از بیمارستان های تهران آسمانی شد و در صف شهدای مدافع حرم قرار گرفت./انتهای پیام

منبع تصاویر:گام نیوز

ارسال نظرات