علی اشرف خانلری
با هدف تحکیم بنیان خانواده صورت گرفت؛
خبرگزاری بسیج: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری باقر شهر بر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۱۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرداری باقر شهر ؛ حسین آرویی گفت:  فعالیت های فرهنگی بسیاری در خصوص بانوان از جمله : برگزاری شش کارگاه طرح اجتماع محور به منظور توانمند سازی اجتماعی بانوان در مراکز فرهنگی با بهره مندی از وجود مشاورین مجرب و همچنین برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی برای بانوان که در این کارگاه ها حداقل 630 نفر بهره مند شده اند صورت گرفته است .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است و تحکیم آن امری ضروریست ، افزود : 12 برنامه توسط پزشکان  امور مربوط و همچنین کارشناسان مرتبط در زمینه های تحکیم بنیان خانواده برگزارشد که 130 نفر از خدمات آموزشی کارگاه های فوق بهره مند گشته اند .

آرویی با اشاره به برنامه های ویژه در اعیاد مبارک گفت : جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت و تولد حضرت معصومه(س) با بودجه 14 میلیون تومانی  در بوستان عطر سیب با حضور هنرمندان و برگزاری مسابقات مختلف برای شهروندان برگزار گردید.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری باقرشهر در ادامه اظهار داشت : کارگاه آموزشی استرس کودکان برای والدین باهدف افزایش اطلاعات خانواده ها و رفع مشکلات  کودکان برگزار شد که در این کارگاه  بسته های فرهنگی و آموزشی  تهیه و توزیع شد. وی در پایان ضمن اظهار امیدواری در خصوص افزایش فعالیت های فرهنگی گفت : در صدد هستیم با برنامه ریزی دقیق و منسجم ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حد مطلوب را ارتقا بخشیم . 

 

ارسال نظرات