خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در جمع بسیجیان بخش خاوران در سخنانی بسیج را یکی از بزرگترین و ارزشمندترین یادگارهای امام راحل دانست.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۰۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  هدایت الله جمالی پور با قدردانی از رشادتهای بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر عزیزان بسیجی در دوران دفاع مقدس نبودند این افتخارات و دستاوردها برای کشور و نظام به دست نمی آمد و صحنه جنگ به نوع دیگری رقم می خورد.

جمالی پور بسیج را عنصری پویا و پرتلاش دانست که زمان و مکان، شب و روز نمی شناسد و در این مسیر برای توسعه و سازندگی کشور خطر می کند.

معاون استاندار تهران در ادامه بیان داشت: بسیج باید روح همبستگی و انسجام ملی را در کشور گسترش دهد، هرجا همبستگی و انسجام ملی وجود داشته باشد دشمن نمی تواند نفوذ کند و این یکی از کارهای مهم بسیجیان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با اشاره به لزوم حفظ روحیه زمان جنگ خاطر نشان کرد: بسیجیان باید روحیه تلاش و خدمت به مردم را به جامعه برگردانند و برای آبادانی بیشتر و پیشرفت و توسعه کشور کار و تلاش را باید در جامعه نهادینه کنند.

در پایان این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه قیامدشت، حسن بابایی بخشدارخاوران و مهدی دانشی فرمانده بسیج حوزه 337 قیامدشت برگزار شد، از بسیجیان نمونه با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
ارسال نظرات