عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بسیج:

برنامه ششم توسعه به مجلس دهم می رود!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به انتخابات مجلس دهم سال آینده به نظر بنده دو سوم از نمایندگان با مجلس خداحافظی می کنند که با تعطیلات عید نوروز و وقت محدود مجلس نهم بعید است برنامه ششم توسعه، امسال بررسی و تصویب شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۹۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

عزت الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تردید وجود دارد برنامه ششم توسعه سال جاری به موقع به مجلس ارائه شود؛ اظهار داشت: نگرانی نمایندگان اینست با همزمانی برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه در این دوره از مجلس، برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار نگیرد.

وی افزود: با توجه به انتخابات مجلس دهم سال آینده به نظر بنده دو سوم از نمایندگان با مجلس خداحافظی می کنند که با تعطیلات عید نوروز و وقت محدود مجلس نهم بعید است برنامه ششم توسعه، امسال بررسی و تصویب شود.

نماینده مردم آمل در خصوص غیبت رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: روسای جمهور سابق نیز حضورشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام ضعیف بود.

یوسفیان‌ملا در ادامه اضافه کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسائلی که مورد اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان است مطرح می شود که در مقام حل اختلاف به رفع آن اقدام می کند، بنابراین موضوعی مهمتر از جلسات مجمع تشخیص مصلحت در دولت نیست که آقای روحانی ترجیح دهد شرکت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار