خبرهای داغ:
سخنگوی حزب اراده ملت ایران در همدان:

تنها با یک طیف سیاسی گردش نخبگان در جامعه صورت نمی‌گیرد

سخنگوی حزب اراده ملت ایران در همدان با بیان اینکه تنها با حضور یک طیف سیاسی گردش نخبگان در جامعه صورت نمی‌گیرد بنابراین انتخابات برای تغییر است
کد خبر: ۸۶۰۲۳۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید خاورزمینی امروز در جمع خبرنگاران همدانی با اشاره به اینکه ارکانی که نظام جمهوری اسلامی را در ایران تشکیل می‌دهد تفکیک‌شده است، بیان داشت: روز مجلس باید طلیعه‌ای برای حرکت به‌سوی مردم‌سالاری باشد و پس از ۱۰۰ سال تلاش برای مردم‌سالاری امیدواریم با داشتن مجلسی در شان ملت ایران روزبه‌روز بالندگی را بیشتر شاهد باشیم.

وی با اشاره به نگاه مناسب دولت به فعالیت احزاب در ایران، اظهار داشت: دولت علاوه بر احزاب تعامل خوبی با سمن‌ها برقرار کرده است.

سخنگوی حزب اراده ملت ایران در همدان با تأکید بر اینکه این حزب در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی کاندیداهایی در قالب هماهنگی با شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان معرفی خواهد کرد، گفت: توسعه راه برای پیشرفت کشور ضروری و اساسی است و علاقه‌مند ارتباط با دیگر احزاب هستیم هرچند همیشه تفاوت‌ها و افتراق‌ها در بین احزاب سیاسی دیده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اقدامات دولت تدبیر و امید که نویدبخش نگاه‌های توسعه گرایانه در ایران است، امیدواریم شاهد حضور جدی‌تر همه احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

خاورزمینی با اشاره به اینکه توسعه در جامعه‌ای روی می‌دهد که مردم آن ادعای نخبگی داشته باشند، اظهار داشت: برای توسعه ایران راهی جز معرفی کاندیداها از طریق احزاب در انتخابات نداریم و حرکت‌های توده‌ای منجر به توسعه‌ای که مردم ایران در انتظار آن هستند، نمی‌شود.

وی با بیان اینکه احزاب درحالی‌که فعال سیاسی هستند یک کارشناسی سیاسی نیز محسوب می شوند، ادامه داد: مردم وقتی منافع خود را با منافع حزب یکی ببینند به کاندیدای آن رأی خواهند داد.

سخنگوی حزب اراده ملت ایران در همدان با بیان اینکه تنها با حضور یک طیف سیاسی گردش نخبگان در جامعه صورت نمی‌گیرد بنابراین انتخابات برای تغییر است، گفت: استان همدان داری ساختار خاص خود است که در آن برخی به دنبال توسعه و برخی مانع آن هستند.

وی با اشاره به اینکه مانع‌شدن در اجرای سیاست‌های دولت خلاف منافع ملی است، گفت: برخی اطلاح طلبان جوان به دنبال تغییرات بیشتر هستند اما اصلاح طلبانی که کار اجرایی کرده‌اند به حداقل‌ها اکتفا می‌کنند.

خاورزمینی عنوان کرد: همه باید پیگیر وعده‌های دولت باشند و حتی در این زمینه بیان نقاط ضعف دولت کمکی به قوه مقننه است.

وی با تأکید براینکه همه ارکان نظام اسلامی باید به دنبال وفاق باشند، اظهار داشت: حتی در صورت رد صلاحیت کاندیداهای این حزب از سوی شورای نگهبان، از قانون تبعیت کرده مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیر می‌شویم.

ارسال نظرات