همسر داود رشیدی در گفتگو با بسیج:

داود رشیدی همیشه به بسیج ارادت داشته است

همسرم همیشه به بسیج ارادت خاص دارد و سعی کرده در مناسبت هایی همچون هفته بسیج در مراسم بسیجیانی که از او دعوت می کنند حضور داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۶۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
احترام برومند،همسر داود رشیدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: همسرم در حال حاضر دچار کسالت شده است و زیاد قادر به صحبت نیست اما همیشه شاهد بوده ام که با بسیجیان رابطه خوبی دارد و نسبت به این قشر فداکار و ارزشی کشور ارادت ویژه ای داشته است.

وی ادامه داد: همسرم با شرکت خود در برخی جشنواره‌های بسیج به عنوان داور و مهمان همیشه عنوان کرده که به هنرمندان بسیجی علاقه زیادی دارد و همیشه از هنرمندان بسیجی خواسته‌ که در عرصه تئاتر و فیلم پشتکار داشته باشند، عجله نکنند و تمرکز و مطالعه و دانش را به عنوان سرمایه کارهای معنوی خود قرار دهند.

گفتنی است داود رشیدی در یکی از مصاحبه هایش تاکید کرده بود:در سینما گرچه ممکن است یک صورت خوب و برخی خصوصیات مقدماتی برای ورود به عرصه بازیگری کافی باشد اما در تئاتر بازیگر را تمام قد می‌بینید و همیشه در لانگ شات هستند و باید با ورزش و تمرینات بدنی خود را برای رویارویی حضوری با مخاطب آماده نگه دارند و به همین دلیل از فرزندان هنرمند بسیجی می‌خواهم که برای بهتر شدن هنر خود به این مسائل توجه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار